Erii93 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei Jeg har vært rundt på forskjellige nett steder og sett etter en stasjonær spille maskin som jeg kommer til å dele med lille broren min. Begge av oss er heftige gamere og trenger en maskin som klarer spillene vi bruker; -skyrim -The sims 3(+ alle nyrlige utvidelses pakker installert) -Assassins creed - WOW Helst så skulle jeg ha sett at prisen ikke ble høyere enn 7-8000 kr. Har funnet noen alternativ på komplett.no: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10710 http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10709 Når det gjelder PC/maskiner så er jeg ikke så teknisk annlagt at jeg kan bygge en maskin selv, og jeg er well aware over det faktum at det kan være det beste valget. Så pga det så er jeg ikke helt sikker på hvilke grafikk kort og prossesorer som er best osv. - Erii93 Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Ville gått for i20 pakka, i5 prosessoren yter en del mer enn AMD modellen i den andre pakka. Skjermkortet (likt i begge modellene) er bra nok til å kjøre alt i dag, pluss SSD er jo gøy! Dersom du må ned i pris kan du se på denne. Omtrent samme ytelse, men litt svakere prosessor og mangler SSD. (Du får ikke samme spesifikasjonene så billig hos Komplett). Endret 17. januar 2013 av MeepTheSheep Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 A20 er et bra valg. Men velg ut andre ting selv da. Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 GTX 660 skjermkortet er veldig bra forresten, og drar disse spilla uten problemer. Lenke til kommentar
Erii93 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 A20 er et bra valg. Men velg ut andre ting selv da. takk for tipset, kommer til å kjøpe skjerm, og andre nødvendigheter separat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå