BE-CK Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Avspilling av lyd og video stopper opp / fryser i Win XP.. Noen som har vært borti dette før?? Har forsøkt med nye drivere til lydkort og skjermkort uten resultat. Har også prøvd et annet lydkort. Flashet BIOS på hvedkortet, men heller ikke dette hjalp. Lyddelen er integrert på hovedkortet, (Abit IS7-G) mens skjermkortet er av typen Sapphire Radeon 9800 Pro Atlantis. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Send hovedkortet i retur. Sannsynligvis kan det skylles en fysisk feil på kortet. Er du sikker på at ikke noen av komponentene har vært utsatt for en trøkk ogeller statisk elektrisitet? Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Et lite dumt spørsmål. Har du skrudd av skjermsparer og slikt under: power options ? Lenke til kommentar
BE-CK Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 mrgood: Ja, bruker ikke skjermsparer... Det kan da vel ikke ha noe å si heller? Lenke til kommentar
mrgood Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 hei BE-CK Jeg vet ikke løsningen på ditt problem, men jeg hadde problemer med at film frøys etter en stund. etter jeg hadde satt instillingene til å altid være på forsvant mine problemer. Bare en tanke Mvh mrgood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå