Pwiur Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei. Jeg sliter med NAT. Har ikke så mye peil, men jeg klarte å opne portene som trengtest for å spille online Halo med venner. Nå har jeg begynnt å spille Assassin´s Creed 3 online, og der viser det NAT i rødt(som vil si strictet). jeg må sitte i evigheter for å finner spillere. Når jeg logger meg på routeren (Thomson TG789) får jeg desse feilmeldingen når jeg prøver å opne porter: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvis du skal åpne samme port flere ganger, så må du bruke noe som heter port triggering (program åpner port ved behov). Hvis du bruker vanlig portforwarding, så kan du bare åpne porten en gang (permanent åpen). Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Her er veiledning til din router for assassin's creed. Spør vider om du har problemer: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/TG789vn/Assassins_Creed_Revelations.htm Lykke til Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Takk Der ble den lagt til i listen Er vel sikkert fordi jeg brukte samme porten sist gang jeg holdt på Edit: Men denne meldingen vises øverst. Endret 17. januar 2013 av Pwiur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå