Joachim_F Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Borderlands-studioets skytespill kommer snart i salg. Les hele saken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Dette må da bli en sikker vinner på Wii U, av helt åpenbare grunner. Med mindre de roter det helt og holdent til rent teknisk. Endret 17. januar 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 De nevner ikke wii u i det hele tatt hos gearbox... Jævlig teit... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hadde lyst til å kjøpe dette til Wii U (da den er sykt arbeidsledig for tiden), og som Mala sier av åpenbare årsaker. Men, mulig det først blir kjøpt til PC. Anyhow, satser på å bli godt skremt når spillet kommet. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Forhåndsbestilte spillet til PC for en rimelig penge. Gleder meg. Lenke til kommentar
Fugl_InnleggNO Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ifølge VG24/7 kommer Aliens: CM til WiiU i slutten av Mars. I special edition. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bestiller nok spillet fra enten Steam, Greeenmangaming.com eller digitale Amazon.com 1 uke før. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bør satse på xbox, ps3 og pc salgene. wiiu er desverre det samme som en wii...dårlig på "vanlige" spill. Ja jeg har wiiu! konge på mario....thats it! Lenke til kommentar
Fugl_InnleggNO Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bør satse på xbox, ps3 og pc salgene. wiiu er desverre det samme som en wii...dårlig på "vanlige" spill.Ja jeg har wiiu! konge på mario....thats it! Testa ZombieU? Eller AC3? Lenke til kommentar
Lord ferral Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 sturslig spill, alien spill trenger vi mer av... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Veldig skeptisk til dette spillet. Jeg liker Aliens-universet, men spillet ser ganske døvt ut. Masse korridorer og set-piece moments, med lite frihet og gjenspillbarhet - og dermed veldig liten COOP-verdi. Hva er poenget med COOP når det bare er slengt på som en ettertanke, og ikke utgjør noen forskjell i forhold til når du spiller alene? Jeg håper spillet viser at jeg tar feil. Jeg ønsker at det skal bli bra. Men ut fra alt jeg har sett av spillet så langt, så kan jeg ikke si meg selv særlig imponert. Det ser ut som et standard FPS med elementer fra Alien-filmene slengt inn. Og det kan vel egentlig hvem som helst med en lisens gjøre. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Med prisen jeg bestilte spillet til er jeg fornøyd selv om Colonial Marines ikke viser seg å være kjempebra. Spiller spillet mest for historiens skyld uansett. 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ihuga fan av Aliens franchisen, men håper vel bare ikke dette skal suge Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ihuga fan av Aliens franchisen, men håper vel bare ikke dette skal suge Samme her, og venter nok til spillet kommer under sperregrensa(hos Amazon) for å kalle det det Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dette må da bli en sikker vinner på Wii U, av helt åpenbare grunner. Med mindre de roter det helt og holdent til rent teknisk. dem rota til mikke mus spillet og andre spill har kuttet innhold osv... hvis dette er trenden så har jeg ikke mye håp for dette... tror det blir bra på andre platformer, i værtfall ingel player delen. mp er jeg ikke helt overbevist ennda... blir nok å vente med kjøp og la prisen falle litt... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Vil egentlig kjøpe dette til Wii U, men tror jeg går for det trygge og kjøper det til 360. Får se. Lenke til kommentar
FilterDilter Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 US marines er så oppbrukt. Gleder meg til Aliens: HVU.... Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvis dette flopper så flopper hele wii u konsollen. Jeg har trua. Er noe helt annet den innmaten iforhold til wii. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Sulaco i bane rundt LV426? Mannskap?? Ummm...det var da bare 4 igjen på Sulaco når Aliens endte: Ripley, Bishop, Newt og Hicks. For det andre var Sulaco godt på vei mot Fiorina 'Fury' 161 når brannen brøt ut.... Høres ut som om de bæsjer på Alien-sagaen for å pøse ut ett Alien-spill til. Meh.... Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Nja, vi vet ikke hvor Sulaco faktisk var på vei. Men redningskapselen med Ripley, Hicks osv. krasjet på Fiorina 161. Hva som skjedde med Sulaco etter dette er ukjent, jeg antar at vi vil få vite mer i løpet av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå