NgulF Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 har kjøpt abit nf7 s v2.0 og xp2800+.har et lite problem.når jeg restarter pcn så virker det som den henger seg opp.må slå av og slå på pcn for at det den skal virke som normalt.lurer på om det kan være rammen min.har en 512mb 2100 brikke.vet ikke hvilket merke det er Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Jeg gidder ikke skrive så mye i en tråd som kommer til å bli stengt pga. dårlig bruk av topic, men du har vel installert OS på nytt når du byttet komponenter? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Lær deg å bruke emnefeltet fornuftig! Det høres ut som et problem i windass. Som vi alle vet så har windass en tendens til å få slike undelige feil av og til. Hvis ikke en re-installasjon fungerer så kan det være APCIen din som ikke er helt som den skal være. Prøv å installere uten APCI. Lenke til kommentar
NgulF Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 beklager topicen.det virker som pcn gikk seg til nå Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Elendig emnefelt. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg