RBW Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Etter flere utsettelser er det endelig vår tur. Nå kommer IKEAs TV til Norge Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 some assembly required... TV i IKEA-kvalitet, nei takk! Lenke til kommentar
Darkex Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 some assembly required...TV i IKEA-kvalitet, nei takk! "Dette er en TV til folket, og absolutt ikke en TV for TV- og filmnerdene." ^^, Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dersom de treffer rett på prisen blir dette en glimrende løsning for gjennomsnittsforbrukeren. 3 Lenke til kommentar
OleAI Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Flatpakkede TV'er hørest ikke så fristendes ut... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Flatpakkede TV'er hørest ikke så fristendes ut... Jeg har flatskjerm. Selvsagt var den flatpakket. Foretrekker du sånne:? 2 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) "Dette er en TV til folket, og absolutt ikke en TV for TV- og filmnerdene." ^^, I tillegg kan det nevnes at IKEA-kvalitet ikke er ensbetydende med dårlig kvalitet. Så vidt jeg har sett mener pressen at dette produktet står seg i forhold til prisen. Endret 17. januar 2013 av ancient_scars Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Men hvem lever tv kanalene ? med tanke på at fler aktører har sine egne hel spesielle løsninger så vil man jo allikevel ikke klare seg med bare en fjernkontroll Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Flatpakkede TV'er hørest ikke så fristendes ut... Har en ikke flatpakka TV ramma pakka ned på tvers av resten av TVen eller? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Har de blitt lansert i Italia? Jeg lurer på om jeg så de på IKEA her for noen dager siden. De virket veldig greie, selv om jeg ikke stoppet for å se nøyere på de. Endret 18. januar 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Nice, håper de fortsetter denne trenden! Tenk så mye vakker sømløs integrering av elektronikk de kan tilby hvermannsen, good stuff. Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 I tillegg kan det nevnes at IKEA-kvalitet ikke er ensbetydende med dårlig kvalitet. Så vidt jeg har sett mener pressen at dette produktet står seg i forhold til prisen. Fant i forbifarten en test av 32-tommers utgaven gjort av m3.idg.se i juni. Brukergrensesnittet fant de visst nærmest brukerfiendtlig, bildekvaliteten var de så noenlunde fornøyd med, og lydkvalitet og valuta for pengene var de godt fornøyd med. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fant i forbifarten en test av 32-tommers utgaven gjort av m3.idg.se i juni. Brukergrensesnittet fant de visst nærmest brukerfiendtlig, bildekvaliteten var de så noenlunde fornøyd med, og lydkvalitet og valuta for pengene var de godt fornøyd med. Ja, det er inntrykket jeg har fått fra flere anmeldelser. Det som blir interessant å se er hvordan de henger med i utviklingen. Blir TVen forbedret eller erstattet av noe bedre årlig eller kommer de til melke sitt trofaste publikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå