Gå til innhold

Hvorfor er tråden min slettet?

Anbefalte innlegg

Men jeg personlig mener at mitt budskap i denne videoen er mye viktigere enn eventuelle kommentarer som måtte komme fra folk som ikke har et liv som er nødt til å sitte på nettet og projisere egen dårlig selvfølelse over på andre folk som de ellers ikke hadde turt å se trynet på i rlf.

Jaja, så det er de andre som står for mobbing og useriøsitet her altså. Godt å vite :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, så det er de andre som står for mobbing og useriøsitet her altså. Godt å vite :)

Jepp, jeg blir hakket pissed - noen ganger gjelds det å holde kjeft om sin viten og meninger, men det er "det indre barnet" vettu ;-) jeg er jo krystallbarn x'-)

*barnets humor slipper jeg heller ikke unna

Lenke til kommentar

Vi alle har sånne budskaper ...

Og når mange nok, med sterke meninger, og på emner som er veldig kontroversielle, begynner å teppebombe hverandre med linker til "dødehavsruller" og timevis med videomateriale, uten å dra ut essensene i det de vil ha frem i diskusjonen, er det helt selvfølgelig at noen blir forbannet, og sirkuset blir alt annet enn informativt og til nytte og ikke minst; glede - gleden ved å leke med ord og meninger osv

Hvis man ikke klarer å koke ned budskapene sine, til noe overkommelig som andre kan eller har tid til å forstå, ligger ansvaret på den som kommer med "dødehavsrullen" - marsj tilbake til tegnebordet! ;)

Sjekk denne tråden, så ser du hva jeg mener!

:)

Joda, ser den, - men poengene i lydklippet er antakelig noe helt annet enn hva de fleste innbiller seg via å ha lest kun overskriften.

At forhåndsdømmende folk skal få bestemme om dette blir postet eller ikke er regelrett urettferdig og idiotisk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ser ikke helt hva frimurerne har med religion, annet enn at de har som krav at en skal tro på en skaper av universet.

Lenke til kommentar

Dersom dette forumet skal oppfattes som seriøst fra min kant, ville jeg ha forventet en revurdering og eventuell korrigering av forumreglene som sier at moderatorer kan redigere og slette som de vil uavhengig av forumregler.

Når reglene er slik som de tydeligvis er i dag, blir forumet et spillebrett for ledertrengte narsissister. (Ikke ta det personlig anyone.)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Joda, ser den, - men poengene i lydklippet er antakelig noe helt annet enn hva de fleste innbiller seg via å ha lest kun overskriften.

At forhåndsdømmende folk skal få bestemme om dette blir postet eller ikke er regelrett urettferdig og idiotisk

Jeg tror at vi kanskje kan legge litt av skylden på det feilbarlige mennesket ...

Vi har hatt en jævlig lang periode, hvor den typen tråder har gitt mye surr, og unødvendig kjekling. Så, kanskje det er en form for "vinterferie" for oss alle ... :D

Men, jeg vil nå likevel si at forumet er et ypperlig sted å leke med likesinnede, og ikke fullt så sinnede.

Så, jeg håper du ikke gav opp hele miljøet, bare for denne lille greia

ha en feiende flott dag, anyway

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Psykik vold er et viktig tema for seg selv - å akseptere dette er en ukultur.

Er det dette du mener med psykisk vold?

(...) er man høyst sannsynlig narsissistisk/psykopat.

Ok, stay stupid,

(...)enten er det folk som er sløve i huet som administrerer her, (...)

Du må jo ha veldig lav selvfølelse.

(...)ledertrengte narsissister. (...)

Endret av L4r5
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vel takk for konfrontasjonen liksom, men vet ikke om årsaken din til dette er å på noen måte vinne dette som tydeligvis har blitt en diskusjon, eller om årsaken din er et hode hevet høyere enn det du beskriver som for eksempel å nærme seg tema og litt forståelse rundt det

Jeg tror at vi kanskje kan legge litt av skylden på det feilbarlige mennesket ...

Vi har hatt en jævlig lang periode, hvor den typen tråder har gitt mye surr, og unødvendig kjekling. Så, kanskje det er en form for "vinterferie" for oss alle ... :D

Men, jeg vil nå likevel si at forumet er et ypperlig sted å leke med likesinnede, og ikke fullt så sinnede.

Så, jeg håper du ikke gav opp hele miljøet, bare for denne lille greia

ha en feiende flott dag, anyway

Joda, alt dette ble jo feiende useriøst, men mitt budskap er ytterst seriøst, og burde ikke bli feid bort av denne feiende useriøsiteten.

Takk i lige måde ;-)

Lenke til kommentar

Vel takk for konfrontasjonen liksom, men vet ikke om årsaken din til dette er å på noen måte vinne dette som tydeligvis har blitt en diskusjon, eller om årsaken din er et hode hevet høyere enn det du beskriver som for eksempel å nærme seg tema og litt forståelse rundt det

Årsaken til at jeg postet dette er at jeg ville gi et hint om at man kanskje burde fjerne sin egen bjelke før man påpeker andres fliser.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Joda, alt dette ble jo feiende useriøst, men mitt budskap er ytterst seriøst, og burde ikke bli feid bort av denne feiende useriøsiteten.

Takk i lige måde ;-)

Enig. Så da vil jeg utfordre deg nå - lag en ca ti linjers problemstilling ut fra dine sannheter - så kan jeg gjerne være med videre

Lenke til kommentar

Kjære Krystallbarn, vil du ha en konstruktiv debatt om de religiøse meningene dine kan du ikke lage en ny tråd hvor du utfyllende skriver om meningene dine og hva du vil diskutere? Det er ikke verre enn det. ;)

Temaet handler i grunn ikke om religion, men vet at mange vil regne det som religiøst likevel.

Postet det på religion i håp om at folk kanskje skulle føle/innbille seg at det ikke var "seriøst" nok til å feies ned i dass via trakkasering - selv om det i grunn er meget seriøst fra min side, men har jo forståelse for at det som også inneholder såkalt åndelighet og det mange vil kalle religiøsitet, vil bli oppfattet som "for lite seriøst" til å havne i andre kategorier enn religion/osv.

Jeg skulle selvfølgelig gjerne ha postet det på toppen av aftenposten noe jeg personlig føler at jeg burde, men har tross alt sosial forståelse nok til å se at det kanskje vil bli foretrukket at det havner på religion-båsen på et forum.

Nok en gang må jeg si, synd at folk er forhåndsdømmende, så vidt jeg kan se er det overhode ingen som egentlig har hørt hele greia (antakelig ikke en gang litt av det) av de som har svart her.

Lenke til kommentar

Det er nok her du tar helt feil. - 98% av oss giddder ikke se på videoer eller høre på lydklipp før vi vet om det er noe interessant, og det er 10 ganger raskere å skumlese noen linjer med tekst for å se om vi vil bruke tid på det enn å høre/se igjennom lyd/video.

Ok, stay stupid, og forbli en slave av behov for konstant underholdning. Lite man får brukt hue sitt selv da.

Ok, så du mener at "vi" som foretrekker å lese noe konstruktivt som vi kan ha en mening om på 10 sekunder, for så å avgjøre om det er noe vi vil undersøke nærmere og klikke oss videre inn på en video eller lydklipp er underholdningsslaver og ikke bruker hodet sitt selv, mens de som ukritisk klikker seg inn på en video eller lydklipp (som du forøvrig selv sier ikke er hva man kan tro utifra overskriften) og sitter og hører/titter for å se om det er noe interessant derimot ikke er underholdningsslaver, og kan bruke hodet selv?

Spesielt......

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Kjære Krystallbarn, vil du ha en konstruktiv debatt om de religiøse meningene dine kan du ikke lage en ny tråd hvor du utfyllende skriver om meningene dine og hva du vil diskutere? Det er ikke verre enn det. ;)

...for min del blir det litt vel mye arbeid å skrive ned alt dette, og jeg føler at det er en smule meningsløst når jeg tross alt bare har snakket rett ut om det og når dette tross alt er tilgjengelig for de som er interessert.

Det jeg synes er trist er at flere tydeligvis mener at dette ikke burde stå som postet grunnet egen manglende interesse for tema (når folk til og med må skrive lange innlegg om sin manglende interesse for det osv kan jeg bare si det rett ut at jeg mener det er tåpelig og tyder på lav selvfølelse inkludert mangel på smarthet og mening i livet.. :-P beklager om dere mener jeg er psykisk voldelig, men dette er da svar på det jeg mener at er psykisk vold... *hahha, kjenner fremgangen i tråden her nærmest fysisk bobler i blodet, ironisk ment). Da tar man ikke mye hensyn til andre som faktisk kan være interessert i temaet.

Dessuten mener jeg at det er hakket trangsynt å mene at man er nødt til å skrive, fremfor å faktisk snakke. Det at noen her mener at dette er grunnen til at innlegget er ulovlig på forumet, synes jeg er merkelig og minner mer om religiøsitet enn mitt eget budskap spør du meg.

Lenke til kommentar

Dersom dette forumet skal oppfattes som seriøst fra min kant, ville jeg ha forventet en revurdering og eventuell korrigering av forumreglene som sier at moderatorer kan redigere og slette som de vil uavhengig av forumregler.

Når reglene er slik som de tydeligvis er i dag, blir forumet et spillebrett for ledertrengte narsissister. (Ikke ta det personlig anyone.)

Moderatorene kan reagere mot tråder og brukere av grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for moderering av moderatoren som foretar denne.

Står i retningslinjene ;)

Lenke til kommentar

Ok, så du mener at "vi" som foretrekker å lese noe konstruktivt som vi kan ha en mening om på 10 sekunder, for så å avgjøre om det er noe vi vil undersøke nærmere og klikke oss videre inn på en video eller lydklipp er underholdningsslaver og ikke bruker hodet sitt selv, mens de som ukritisk klikker seg inn på en video eller lydklipp (som du forøvrig selv sier ikke er hva man kan tro utifra overskriften) og sitter og hører/titter for å se om det er noe interessant derimot ikke er underholdningsslaver, og kan bruke hodet selv?

Spesielt......

Jaja, ego mot ego lissom :-P

la oss heller forenes i god musikk http://www.youtube.com/watch?v=ACwEoTYdugE

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

...for min del blir det litt vel mye arbeid å skrive ned alt dette, og jeg føler at det er en smule meningsløst når jeg tross alt bare har snakket rett ut om det og når dette tross alt er tilgjengelig for de som er interessert.

Det er jo sånn alle diskusjoner fungerer. Man har en særinteresse - finner dokumentasjon, og "tilpasser" den alle - og noen ganger MÅ man finne frem de minste teskjeene i skuffen - alt i den hensikten å gjøre sitt eget bilde like tydelige for andres "ukyndige" øyne

Det er som kinesisk kokekunst - det meste av jobben handler om forberedelsene, så kan man lene seg tilbake når gjesten sitter å slurper i seg delikatessene, og glede seg til å servere regningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...