Telefonsvarer Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Finnes så stor musematte? Finner enkelte lange (til tastatur+mus), men de er korte i høyden. Har god plass på pulten, hadde vært gøy med stor musematte. Finner ikke i noen nettbutikker. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Er Mionix Sargas 900 stor nok, med sine 90 x 40 cm? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 http://www.corepad.com/index.php?pagina=products de har opp til 120x60 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha, vekt: 1250 gram. Men husk, dette er ikke musematte, men "deskpad"! Corepad kunne vært noe for meg. Jeg har Mionix selv og vet de er veldig bra, har du erfaring med Corepad? Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Haha, vekt: 1250 gram. Men husk, dette er ikke musematte, men "deskpad"! Corepad kunne vært noe for meg. Jeg har Mionix selv og vet de er veldig bra, har du erfaring med Corepad? Nei, vurderte å kjøpe en Eyepad, men innså at jeg ikke trengte det. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Nei, vurderte å kjøpe en Eyepad, men innså at jeg ikke trengte det.Nei, det er jo ikke for alle. Jeg har dog alltid likt store musematter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå