miXer Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei Jeg har googla løsninger for enkel lyd og gjerne bilde streaming fra Windows 8. Men jeg finner ingenting. Det jeg kan tenke meg er en enkel løsning ala AirPlay, men for Windows 8. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Airparrot fungerer omtrent akseptabelt. Det er altså Airplay-klient for Windows, som kan streame hele skjermbildet ditt til en Apple TV. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Fins det en løsning hvor man har en trådløs boks som kan kobles til via HMDI eller phono til anlegget, og på PC'en har software hvor man kan velge hvilken slik boks man vil sende lyden til? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Med bluetooth har du mottakere fra Belkin, Logitech og sikkert mange andre produsenter. Alternativet er Airplay som går over wifi. Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Med programmet Jamcast kan du streame lyd (f.eks. Spotify) til DNLA-sertifisert utstyr. Koster vel en hundrelapp og virker bra mot X-box, Yamaha receiver, Samsung TV, Samsung Blueray......... Gratis prøveperiode på 14 dager. jamcast.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Windows mediaplayer har da innebygd DLNA... Airplay er Apple sin proprietær løsning. Resten av den frie verden klarer seg med DLNA utstyr... Lenke til kommentar
Trøttingen Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Windows mediaplayer har da innebygd DLNA... Airplay er Apple sin proprietær løsning. Resten av den frie verden klarer seg med DLNA utstyr... Windows mediaplayer er en for dårlig løsning for min del. Bruker kablet Nas-server til filmer og musikk, Jamcast til Spotify/Wimp, Samsung-TV/Youtube remote til Youtube. Synology NAS har forresten bra apps til Android og iShit, telefon/nettbrett kan brukes som remote.......... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Windows mediaplayer er en for dårlig løsning for min del. Bruker kablet Nas-server til filmer og musikk, Jamcast til Spotify/Wimp, Samsung-TV/Youtube remote til Youtube. Synology NAS har forresten bra apps til Android og iShit, telefon/nettbrett kan brukes som remote.......... Men nå er det ikke du som er TS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå