buffy88 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 lurte på en ting jeg. hvorfor bruker java fortsatt en gammel versjon av java når en nyere versjon er installert?? begge ligger på maskinen men bare den gamle er i bruk?? bruker chrome som standard nettleser hvis det har noe å si...?? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror Chrome har sin egen Java. Prøv å oppdater nettleseren din...? http://java.com/en/download/faq/chrome.xml Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror Chrome har sin egen Java. Prøv å oppdater nettleseren din...? http://java.com/en/d.../faq/chrome.xml dette er kanskje et dumt spørsmål men, hvordan gjør jeg det Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 dette er kanskje et dumt spørsmål men, hvordan gjør jeg det fant ut hvordan jeg gjorde det.. men den var allerede oppdatert... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, si det. Jeg er jammen meg ikke sikker. Min oppdateres automagisk, tror jeg. Prøv å skriv inn chrome://chrome/ i adressefeltet og se hva som står...? Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, si det. Jeg er jammen meg ikke sikker. Min oppdateres automagisk, tror jeg. Prøv å skriv inn chrome://chrome/ i adressefeltet og se hva som står...? det står bare at google chrome er oppdatert Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har du slått av Java på nettleseren? Gå til innstillinger og søk på Java og sjekk der. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 den står haket av på: Tillat alltid nettsteder å kjøre JavaScript (anbefales) Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 ...avinstaller alle andre Java-versjoner på maskinen da? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 den står haket av på: Tillat alltid nettsteder å kjøre JavaScript (anbefales) Java og JavaScript er to helt forskjellige ting. Hvis du kjører Windows, så ville jeg avinstallert den gamle versjonen av Java - eller de gamle, dersom du har flere av dem liggende (og det er slett ikke uvanlig). Dette gjør du fra kontrollpanelet - 'Uninstall programs' - eller noe tilsvarende på norsk. 2 Lenke til kommentar
Persn Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tror egentlig jeg bare ville avinstallert ALLE versjonene også installere bare den nyeste utgaven helt på nytt for å være helt sikker på at den ikke kødder seg til. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tror egentlig jeg bare ville avinstallert ALLE versjonene også installere bare den nyeste utgaven helt på nytt for å være helt sikker på at den ikke kødder seg til. Det skader vel ikke, men det tar litt lenger tid ... Fra og med Java 7 update 9 (?) vil installasjon av en nyere versjon fjerne den forrige versjonen automatisk. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Det skader vel ikke, men det tar litt lenger tid ... Fra og med Java 7 update 9 (?) vil installasjon av en nyere versjon fjerne den forrige versjonen automatisk. Godt poeng, men jeg er alltid positivt innstilt på helgardering Endret 17. januar 2013 av Persn Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 tusen takk for hjelpen alle sammen.. jeg er dere evig takknemlig jeg prøver å slette den gamle versjonen først og hvis det ikke går så sletter jeg bare hele driten og installerer den på nytt. skulle det gå helt på trynet så skal jeg innom harddisk på lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå