audunms Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 ANBEFALT APP: Denne er et "must" for alle fiskeelskere. Test: Godfisk! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har ikke testet enda, men ser den har fått veldig dårlige anmeldelser på Play...? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tryner hele tiden hos meg. Da sliter jeg når fisken begynner å bli svart i stekepanna... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har ikke testet enda, men ser den har fått veldig dårlige anmeldelser på Play...? Jepp, ser ut til at utviklerne har rett og slett portert iOS-versjonen; noe som er dømt til å gå gale. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jepp, ser ut til at utviklerne har rett og slett portert iOS-versjonen; noe som er dømt til å gå gale. Ingenting verre enn å fyre opp en app og se at den følger iOS-design hele veien. Noe sier meg at testen av appen kun er gjort på iOS også. Det kan sammenlignes med å kun teste spill på én plattform, og gi samme terningkast til samtlige. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg