Aetius Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Disse bildene valgte vi ut fra oktober 2012. Se brukernes beste oktoberbilder Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Virkelig gode bilder her! Nydelig . Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Vi åpner dette temmelig forsinkede ballet med dette bildet Bedre sent en aldri, som vanlig er utvalget og kommentarene gode Awesnes bidrar med dette bildet av en annen "frue" nemlig Dagros (eller hva denne kua nå heter). Uansett er det et bra dyreportrett, Produktet har navnet 2897 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Et flott utvalg, og kommentarene er som alltid interessant lesning! Bra! Min "favoritt" for oktober var K. Solfjelds selvportrett.... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Uff så mye kommentarer jeg får på den logoen hehe.. Kan ikke drive å skifte logo hele tia Mange veldig gode bilder her, imponerende natur bilder. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Grattis til Helena med utvalgte bilder. "Ønskebildet" ble valgt ut, i tillegg til et bonusbilde. Hehe. Endret 17. januar 2013 av Ratleto Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 En ære i dette selskapet :-) kjekt å få med seg dette når man ligger syk ig syns synd på seg selv Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) For en fin overraskelse! Takk til redaksjonen (og Ratleto for kommentaren ). Ekstra hyggelig å bli utvalgt når de andre bildene er så gode. Mine favoriter denne gang er Mortens pusebilde, Annettes kreative portrett og Incs förste landskap. Endret 17. januar 2013 av HelenaN Lenke til kommentar
SpinningWheel Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Veldig bra: Flotte bilder, og kommentarer til å bli klokere av! Slikt vil vi ha. Med unntak av den om kua da: den er ikke noen ku, men en kalv - i hvert fall inntil videre. ;-) Men b i l d e t er fortsatt like flott! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Med unntak av den om kua da: den er ikke noen ku, men en kalv - i hvert fall inntil videre. ;-) Men b i l d e t er fortsatt like flott! For å være pinlig nøyaktig er det en ung herremann.... Lenke til kommentar
telealf Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Som vanlig solide foto bidrag. Men det virker som om dette blir nedprioritert i forhold til produkt artikler. Jeg synes dette er litt trist. Med nedprioritert mener jeg at "brukernes beste" kommer senere og senere og innhoild blir kortere og kortere. Fortsetter det slik vil januar bilder komme i desember, og det vil bare være et foto . 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Som vanlig solide foto bidrag. Men det virker som om dette blir nedprioritert i forhold til produkt artikler. Jeg synes dette er litt trist. Med nedprioritert mener jeg at "brukernes beste" kommer senere og senere og innhoild blir kortere og kortere. Fortsetter det slik vil januar bilder komme i desember, og det vil bare være et foto . Det at artiklene blir mer og mer forsinket har nok mest med at Akams redaksjon er notoorisk underbemannet ... Are har nevnt at han trenger ro rundt seg når han skal velge ut disse bildene. At innholdet er kortere innimellom kan kanskje ha noe med at det ikke er like mange spennende bilder hver gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg