Gå til innhold

Se brukernes beste oktoberbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi åpner dette temmelig forsinkede ballet med dette bildet

Bedre sent en aldri, som vanlig er utvalget og kommentarene gode :thumbup:

Awesnes bidrar med dette bildet av en annen "frue" nemlig Dagros (eller hva denne kua nå heter). Uansett er det et bra dyreportrett,

Produktet har navnet 2897 :)

Lenke til kommentar

For en fin overraskelse! Takk til redaksjonen (og Ratleto for kommentaren :) ). Ekstra hyggelig å bli utvalgt når de andre bildene er så gode.

Mine favoriter denne gang er Mortens pusebilde, Annettes kreative portrett og Incs förste landskap.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Som vanlig solide foto bidrag. Men det virker som om dette blir nedprioritert i forhold til produkt artikler. Jeg synes dette er litt trist. Med nedprioritert mener jeg at "brukernes beste" kommer senere og senere og innhoild blir kortere og kortere. Fortsetter det slik vil januar bilder komme i desember, og det vil bare være et foto :hmm: .

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som vanlig solide foto bidrag. Men det virker som om dette blir nedprioritert i forhold til produkt artikler. Jeg synes dette er litt trist. Med nedprioritert mener jeg at "brukernes beste" kommer senere og senere og innhoild blir kortere og kortere. Fortsetter det slik vil januar bilder komme i desember, og det vil bare være et foto :hmm: .

Det at artiklene blir mer og mer forsinket har nok mest med at Akams redaksjon er notoorisk underbemannet ... Are har nevnt at han trenger ro rundt seg når han skal velge ut disse bildene.

At innholdet er kortere innimellom kan kanskje ha noe med at det ikke er like mange spennende bilder hver gang?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...