rivaldo Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ja, dette er en mod men jeg ser at det blir skrevet om CS her. Den er ute nå...hent den! Sees på nett! P.S. lurer på om Battlefield: Vietnam kan gå dunken pga denne flotte mod'n....kanskje et feilskritt å lage det? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Ja, dette er en mod men jeg ser at det blir skrevet om CS her.Den er ute nå...hent den! Sees på nett! P.S. lurer på om Battlefield: Vietnam kan gå dunken pga denne flotte mod'n....kanskje et feilskritt å lage det? hehe, battlefield:vietnam går dunken av en mod til et spill fra slutten av 90`tallet, tror ikke det du Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Nydelig! :smile: Ja, dette er en mod men jeg ser at det blir skrevet om CS her.Den er ute nå...hent den! Sees på nett! P.S. lurer på om Battlefield: Vietnam kan gå dunken pga denne flotte mod'n....kanskje et feilskritt å lage det? hehe, battlefield:vietnam går dunken av en mod til et spill fra slutten av 90`tallet, tror ikke det du EOD (Eve of Destruction): Mod til Battlefield 1942 (utgitt i 2002) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 http://www.planetbattlefield.com/eod/eod02.htm hjemmesiden til EOD. Har du(dere) en side å starte med. Grunnen til at jeg ikke legger ut en direkte link er fordi jeg ikke er sikker på rettningslinjene på dette forumet angående andre nettsider. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Ja, dette er en mod men jeg ser at det blir skrevet om CS her.Den er ute nå...hent den! Sees på nett! P.S. lurer på om Battlefield: Vietnam kan gå dunken pga denne flotte mod'n....kanskje et feilskritt å lage det? hehe, battlefield:vietnam går dunken av en mod til et spill fra slutten av 90`tallet, tror ikke det du Har du prøvd EOD? Nei? Jeg ser ikke at Battlefield: Vietnam slår denne mod'n. EOD er ute nå, EOD er gratis, EOD har lassevis av geniale ideer(mulighet for å spille Ride of the Valkyries mens man kjører helikopter)som BF: Vietnam hadde aldri turt å ha med eller ikke hadde kommet på. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 det er fremdeles ikke SP da, buu huu Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 det er fremdeles ikke SP da, buu huu Battfield 1942 + mods er ikke spesielt moro i SP uansett da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå