Earendil Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Ja, jeg har hørt mye skryt om Alienware. Mange har sagt at de er verdens beste pc-produsenter. Det hevder de selv også. Selvfølgelig. Jeg har søkt på en god del om Alienware virkelig er best, men ikke fått noe klart svar. Derfor spør jeg dere der ute: Hva synes dere om Alienware? For de som ikke vet hva Alienware er: http://www.alienware.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 blant ferdig komponerte maskiner så vil jeg nok si meg enig i at alienware er det råeste. Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 hvis det først skal være litt spaca synes jeg de er kule... i forhold til thamerlake eller hva pokker det heter Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 De ser veldig råe ut da men de koster deretter og jeg tror nokk ikke at de er noe bedre enn en tilsvarende maskin fra en annen produsent som feks en webshop Men kjøper man en porsche eller Ferrari på grun av at de har kraftig motor eller fordi de ser utrolig råe ut? :[ Alienware er sikkert bra men koster deretter i hvertfall de prisene jeg har sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 De ser veldig råe ut da men de koster deretter og jeg tror nokk ikke at de er noe bedre enn en tilsvarende maskin fra en annen produsent som feks en webshop Men kjøper man en porsche eller Ferrari på grun av at de har kraftig motor eller fordi de ser utrolig råe ut? :[ Alienware er sikkert bra men koster deretter i hvertfall de prisene jeg har sett som sagt, du finner neppe ferdig-komponerte maskiner som er kraftigere enn de råeste alienware maskinene.. om jeg hadde investert i en ? neppe, foretrekker å bygge selv. Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 alienware er helt i toppen av ferdigmaskiner, pluss at de får nye komponenter en stund før de kommer på det vanlige markedet. men dersom du er ute etter stil bør du nok gå for falcon nothwest maskiner. www.falcon-nw.com Men disse maskinene koster en arm og en fot (pluss litt av ræva di også), men har du 4500 dollar å blåse av på en pc... du får garantert den tøffeste maskina i gata :smile: Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Spesielt kabinett iallefall. Fann denne testen hos IGN. Fikk bra omtale, men komponentene var jo ikke blant de råeste da. Tenker da spesielt på hovedkortet, som var et intel. Abit, Asus, MSI, osv er et bedre valg etter min mening. Bedre å plukke komponentene hos f.eks. PSData eller Komplett. Dersom en bestiller PC'en hos Alienware vil vel ikke norsk garanti gjelde, samt at det blir noe svineri med frakt frem og tilbake ved feil. Men Alienware er et bedre valg enn PC'er ifra HP, DELL, og andre merkeleverandører når du tenker på spill pc'er. Viss du klarer deg uten norsk tastatur. Tastaturet skal vel være i stil med resten av datamaskinen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 synes ikke det var spes stil over de falcon west løsningene.. men jeg vil påstå at hvis du skal ha ferdig-komponert pc så er alienware drømmen.. skal du bygge selv så er det ingenting som slår skikkelig hw+prometeia mach 2 kabinettkjøleløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå