Øystein.F. Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Bethesda med postapokalyptisk serie for den vesle skjermen. Les hele saken Lenke til kommentar
robbery Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ble ikke sint.. Bare veldig, veldig skuffet. 9 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 En Fallout-serie kunne gjort seg, om det da blir satset litt på. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er ikke overveldet akkurat, men kanskje verden på ny er klar for en postapokalyptisk serie? Fallout har jo mange fans i hvertfall. 1 Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fallout møter Game of Thrones... I'd watch... 1 Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fallout møter Game of Thrones... I'd watch... Uansett konsept møter game of thrones ville æ ha sett. Men man får bare krysse fingrene å håpe på det beste Lenke til kommentar
OmniMog Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Værsåsnill og ikke nevne Fallout i samme åndedrag som Jericho, da det er en viss fare for jinx. Jericho er, pr dags dato, den verste TV-serien som jeg har sett opp gjennom 32 år. Da iberegner jeg Hotell Cæsar, Days of our Lives og Paradise Hotel. Nice konsept, fckdup regi, morbid elendige skuespillere, utvanna såpeskript, tidenes mest out-of-place soundtrack, kjedsommelig filming.... Jeg klarer ikke å fatte at noen i det hele tatt synes Jericho er tilnærmet "ålreit". Ja, jeg veit det skal være en mid-western feel-good serie, men fy pokker skinn. Lenke til kommentar
Ryggskrubb Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Dette er noe som kan bli veldig bra, folk som snakker negativ om dette før det i det hele tatt har kommet ut, kan i min mening dra dit pepperen gror. Har alltid hat lyst på en slik tv-serie, Post-apokalyptisk isj Metro 2033 tv serie hadde vært toppen! 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 En TV-serie basert på Metro 2033 hadde nok egnet seg bedre, Fallout er tross alt ikke basert på bøker og har derfor et tynt persongalleri i motsetning til feks Game of Thrones. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Dark Angel er en serie, satt til et post-apokalyptisk USA (atombombe), med mutanter og "monstre". Også har man Jeremiah. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Derfor er det på tide med noe skikkelig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg blir ganske glad dersom de lager en serie ut av Fallout! Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hadde lett byttet bort en ti sesongers serie med en film på toppen mot ett stk Fallout 4.... 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Kan jo hende det bare er advokatmat i form av varemerkesikring osv. Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvem var geniet som fant ut at de skulle gjøre på tek.no som på nrk (semi nynorsk). 1 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Tenkte med en gang at dette kunne vært et prosjekt for HBO. De har jo ikke akkurat dårlig rulleblad når det kommer til å snekkre ihop TV-serier. Lenke til kommentar
JTBringe Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvem var geniet som fant ut at de skulle gjøre på tek.no som på nrk (semi nynorsk). Tek.no-nettverket har da mange artikler som er skrevet på nynorsk, så dette er virkelig ikke noe nytt. Så vidt jeg vet har dette foregått i mange år, så da er du ikke ofte innom tek.no-sidene hvis du ikke har fått med deg det. Det skader ingen å lese litt nynorsk, og om man mener noe annet så finnes det nok mange tråder på forumet hvor man kan diskutere til man får krampe i fingrene. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 hiver de litt budsjett på dette så tenker jeg man har en vinner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvem var geniet som fant ut at de skulle gjøre på tek.no som på nrk (semi nynorsk). Friskt med litt variasjon, og ikke bare den kjipe bokmålen hele veien også. Ypperlig. En gjennomført Fallout serie høres faktisk ikke galt ut i mine ører, har selv sansen for slike post-apokalyptisk greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå