Gå til innhold

Tilkopling Lydkort, og cd spiller til PC

Anbefalte innlegg

Har ett par spørsmål om lyd i PC

Jeg har en LG CD-brenner, den har både analog og digital utgang, og jeg har ett Creative Augidy 2 Lydkort, hvordan kopler jeg den digitale utgangen til det kortet, og hvordan kabel bruker jeg.

Så lurer jeg på, finnes det en type CD spiller til PC, som passer i en 5 1/2 plass, som funker som en mer normal cd-spiller, eller bil stereo spiller type. Med mange knapper og display, slik at man slipper å bruke de forskjellige medie avspillerne i windows.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt en billig forsterker å kobla til lydutgangene.... jeg ville kobla det opp på PC'n... det har jeg gjort mener jeg... en kordon/herman forsterker på 75amp og 2x stereo effekt forsterkere... meget dyre forsterkere og et cerwin-vega høytalersystem:

V-15F (2xfront)

V-6F (2x back)

V-5C (2x fornt/back center)

Så ville jeg ha gått inn på http://www.winamp.com å lasta ned den nyeste winampen der, men ikke 3.0...

Men du kjøper bare en billig forsterker som er stor nok til å drive di høytelerne du har...

Lukke til :)

Lenke til kommentar

Jeg har ett brukbart Hi-Fi system fra før, Sony VA555ES 6x100W till 17000,- og en Tandberg 4025 CD-spiller til 10000,- som jeg bruker til vanlig, og PCen kommer ikke opp mot de komponentene. Høytallerene mine er ikke gode nok, men jeg har for lite rom i dag til at de Klipsch høytalerene jeg vil ha kan passe.

Men jeg bare sjekket om det fantes noe slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...