AndersT2 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har ett par spørsmål om lyd i PC Jeg har en LG CD-brenner, den har både analog og digital utgang, og jeg har ett Creative Augidy 2 Lydkort, hvordan kopler jeg den digitale utgangen til det kortet, og hvordan kabel bruker jeg. Så lurer jeg på, finnes det en type CD spiller til PC, som passer i en 5 1/2 plass, som funker som en mer normal cd-spiller, eller bil stereo spiller type. Med mange knapper og display, slik at man slipper å bruke de forskjellige medie avspillerne i windows. Lenke til kommentar
arela Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Du trenger ikke "fysisk" kopling av den digitale utgangen. Windows ordner det via IDE bussen, bare pass på å "Enable digital CD audio" i egenskaper for CD-spilleren (kontrollpanelet) Lenke til kommentar
Thomas HPC Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hvis jeg var deg ville jeg ha kjøpt en billig forsterker å kobla til lydutgangene.... jeg ville kobla det opp på PC'n... det har jeg gjort mener jeg... en kordon/herman forsterker på 75amp og 2x stereo effekt forsterkere... meget dyre forsterkere og et cerwin-vega høytalersystem: V-15F (2xfront) V-6F (2x back) V-5C (2x fornt/back center) Så ville jeg ha gått inn på http://www.winamp.com å lasta ned den nyeste winampen der, men ikke 3.0... Men du kjøper bare en billig forsterker som er stor nok til å drive di høytelerne du har... Lukke til Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Jeg har ett brukbart Hi-Fi system fra før, Sony VA555ES 6x100W till 17000,- og en Tandberg 4025 CD-spiller til 10000,- som jeg bruker til vanlig, og PCen kommer ikke opp mot de komponentene. Høytallerene mine er ikke gode nok, men jeg har for lite rom i dag til at de Klipsch høytalerene jeg vil ha kan passe. Men jeg bare sjekket om det fantes noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå