Tanoy Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg kjøpte ett spill på g2play,net, jeg fikk en kode, åpnet steam, aktiverte koden også bare "The code is invalid" da smalt jeg alt jeg kunne rett i tastature! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det var en tråd oppe her om noen dager siden du burde sett på, det var enda en person som spurte om det var en legit side. Tviler på at du får igjen pengene eller om du får en ny kode. Lenke til kommentar
Tanoy Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 sendte mail til dem og truet med å ringe poilitiet å bla bla, så sa de jeg måtte laste ned software, da ble jeg lettet, så fikk valid code Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hadde du gjort litt bedre research, så hadde det ikke kommet som en så stor overraskelse at du ble lurt. 1 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Lurt? Det står på siden at du er nødt til å laste ned en klient fra ubisoft sine sider for å kunne aktivere spillet og spille det. Har selv kjøpt rundt 10 spill fra denne siden og har aldri blitt lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå