Gå til innhold

Fra bilmekaniker til jobb på delelager

Anbefalte innlegg

Etter snart 3 år som bilmekaniker så skal jeg være ærlig og si at jeg er drittlei. Det jeg ønsker meg er en jobb på delelager meca, merkeforhandler etc. Har fagbrev og er veldig interessert i data og har ingen problemer med å lære meg nye datasystemer o.l.

Ønsker meg en jobb der hvor alt går litt lettere i stedet for å at alt sitter fast, Alt skulle vært ferdig i går. En jobb hvor jeg kan gå hjem når klokka er slagen i stedet for at det skal kjøres inn 15 iskalde og strømtomme biler hver ettermiddag...

Lurer på om det er greie muligheter for meg og kunne skaffe meg en jobb innenfor dette med den erfaringa jeg har?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Etter snart 3 år som bilmekaniker så skal jeg være ærlig og si at jeg er drittlei. Det jeg ønsker meg er en jobb på delelager meca, merkeforhandler etc. Har fagbrev og er veldig interessert i data og har ingen problemer med å lære meg nye datasystemer o.l.

Ønsker meg en jobb der hvor alt går litt lettere i stedet for å at alt sitter fast, Alt skulle vært ferdig i går. En jobb hvor jeg kan gå hjem når klokka er slagen i stedet for at det skal kjøres inn 15 iskalde og strømtomme biler hver ettermiddag...

Lurer på om det er greie muligheter for meg og kunne skaffe meg en jobb innenfor dette med den erfaringa jeg har?

Har du fått deg noe annet å gjøre Gryterett?

Jeg er i samme båt som deg. Har vært mekaniker nå i 7år, og er rett å slett drittlei. Kunne også tenkt meg jobb på delelager.

Greit å høre andres erfaringer :)

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...