LMH1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) http://www.sony.no/s...4A1S1EB/updates PCI\VEN_1180&DEV_E232&SUBSYS_9095104D&REV_04 PCI\VEN_10EC&DEV_8168&SUBSYS_9095104D&REV_07 Dette skal være nettverkkort driver (LAN RJ45) og Ricoh PCIe Memory Stick Host Controller. Ricoh PCIe Memory Stick Host Controller 64 bits 1.57 Mb 17/04/2012 Ethernet Driver 64 bits 1.72 Mb 17/04/2012 Driverne over blir kun installert, men fremdeles register ikke windows driverne, så det kan tenkes disse driverne er for feil modell. Å bruke windows update hjelper ikke her, heller ikke å søke etter drivere i "mmc devmgmt.msc". Har også prøvd driverdetective heller ikke det hjalp noe særlig. Etter bytte av SSD klarte jeg å formattere orginale HDD på denne laptopen, heldigvis har jeg orginal windows lisens, men problemer er å installere drivere i windows 7 igjen, resten av driverne fungerte, men de over vil ikke installeres. Håper noen her har litt kjennskap til sony laptop, har spurt selv Service Kompaniet As men personene der viste ikke helt hva slags drivere denne maskinen tregte, men innrømmet de å reinstallere drivere på sony maskiner er møkka jobb. Prøvde å ringe sony support men gidder ikke å oppgi serienummer for i tilfelle garantien ryker ved bytting av HDD og ram. Så har noen peiling her? Får også feilmelding på det er feil på batteri, så godt mulig det er noe programvarefeil som gjør at feilmeldingen låser maskinen slik at batteriet går i dvale. Får også en slik error box, så jeg må avslutte prosessen i oppgavebehandler. Endret 16. januar 2013 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå