Minus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei, skal etter hvert bytte ut min Sony Ericsson Elm J10i2 med en touchtelefon, og gnien som jeg er, vil jeg betale minst mulig. Maksgrensen ligger på rundt 2500kr (ikke inkl. frakt). Jeg har sett på en del telefoner, og frem til lørdag 19.01 er dette de laveste prisene jeg har funnet: Huawei Ascend P1 2095kr HTC One S 2595kr Huawei U8860 1790kr HTC virker å være den mest komplette telefonen, men er den verdt de 20% som skiller de i pris? Siden Ascend P1 er på "salg" ser det også ut til at U8860 utgår, da jeg antar Ascend'en slår U8860'en på de aller fleste punkter. Jeg er egentlig ikke så kravstor, men ønsker som alle, mest mulig for minst mulig. Jeg er i utgangspunktet kun avhengig av å ringe og sende meldinger, så alt annet blir kun en bonus. Siden operatøren min sponser Spotify Premium ønsker jeg en telefon som enkelt kan kobles til forskjellige stereoanlegg og brukes som lydkilde. Har lest at lyden på Ascenden er lav i forhold til tilsvarende telefoner, men jeg har ikke forstått om dette er fra høyttaler eller 3,5mm. Jeg har ingen ønsker om å benytte meg av Windows operativsystem på telefonen, ei heller Apple sitt. Dog lurer jeg på om man kan styre Apple TV(julegave fra arbeidsgiver) via Android. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1161456 om du strekker prisen litt får du LG optimus 4X HD som har quadcore CPU, ok batteri og stor skjerm. (lefdal/elkjøp har ofte kjørt kampanjer på denne til under 2500,- men virker som de har tømt hovedlageret nå). Mange elkjøp butikker har den hvite på lager enda og da kan man bestille på nett og hente i butikk f.eks: http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/LGP880WHITE/lg-optimus-4x-hd-p880-smarttelefon-hvit sort virker mer eller mindre utsolgt. Hadde ikke kjøpt U8860 i dag til dagens pris, har en selv og det er en ok telefon, men det er som du sier bedre alternativer til nesten samme pris. Lenke til kommentar
Aldursil Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 HUAWEI og HTC har samme skjerm men utover det har HTC raskere prosessor og mer minne og skal ha veldig god batteri tid også. Fordelen med HUAWEI er minnekort støtte hvis det er viktig for deg, og den lave lyden gjelder fra hode telefon utgangen. Jeg ville uten tvil gått for one s. lett og kjapp og har sett den helt nede til 2000kr(lokalt tilbud) 1 Lenke til kommentar
Minus Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Ble til at jeg kjøpte Ascend P1 for 2000kr. Den fungerer ganske greit, og jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå