SmdYouNoob Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Skulle inn på nettbanken og da kommer dette opp: (Og ja jeg har den siste versjonen av Java) Feil under kontroll av Java Java er ikke installert eller så finnes det ikke en oppdatert versjon av Java på din datamaskin. Det er nødvendig å ha en oppdatert versjon av Java installert. Du kan laste ned og installere Java fra Oracle sin hjemmeside.. Har du allerede Java kan feilen skyldes at Firefox har deaktivert Java. Du kan aktivere Java på følgende måte: Klikk på "Verktøy" i menylinjen øverst i Firefox og velg "Utvidelser". Klikk "Programtillegg" til venstre. Finn "Java Platform SE" i listen og klikk på knappen "Slå på". Restart Firefox. Dersom du ikke ser menylinjen, kan du aktivere denne ved å trykke på "Alt" på tastaturet ditt. Har vært inne på firefox (bruker Opera så skjønner faen ikke hvorfor det kommer opp) og sett og da sto den på deaktivert...trykker aktiver men det skjer jo ikke en dritt. Det kommer også opp at jeg må installere "Java Runtime Environment 1.7 u10" Og hver jævla gang jeg trykker på den feiler installeringen...skjønner ikke en dritt her, håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Grunnet noe feil med Java 7 Update 11 krever det at du avinstallerer Java FX. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Prøv å slette java sin cache. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå