Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fastpriser på modem 56 kbps

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Ja jeg sitter enda med bare 56 kbps, dette blir dyrt i lengden siden jeg sitter mye på nettet. Hvilke leverandører er det som har fastpris på modem 56 kbps. Vet at tiscali har men har hørt så mye negativt om dem så jeg tror jeg dropper dem.

Hvis du sitter skikkelig mye er jo kvalito sitt tilbud utmerket.

Lenke til kommentar

Tiscali har jo ikke akuratt fastpris heller da.

Eneste jeg vet om som har fast pris uansett forbruk er Kvalito 545 kr/mnd tror jeg det er. Forutsetter at man da bytter levrandør av fast telefoni også. Skal selv bestille dette når telenor får fingern ut og får sendt meg undernummeret på ISDN min.

Får bare håpe det ikke går samme vei med kvalito som det gikk med cybercity etter at de lanserte fastpris på dial up for noen år tilbake

Lenke til kommentar

Får bare håpe det ikke går samme vei med kvalito som det gikk med cybercity etter at de lanserte fastpris på dial up for noen år tilbake

Nå er jo markedet mye mindre i og med store deler av landet har mulighet for en eller annen form for bredbånd.

Og jeg antar at man også har fått mer levelige vilkår ovenfor Telenor Networks i og med man går ut med et slikt tilbud.

Lenke til kommentar
Hei

Hvis du sitter skikkelig mye er jo kvalito sitt tilbud utmerket.

Har du Kvalito?da burde du vel kanskje opplyse om at det er ganske ustabilt.Har vært nede siden 1600 på formiddagen i dag værtfall da jeg logget meg på...linja er helt død.Men ingen ting står på driftsloggen dems.Dette har skjedd en gang før også men dem fører ikke opp i driftsloggen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...