^fmj Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei Ja jeg sitter enda med bare 56 kbps, dette blir dyrt i lengden siden jeg sitter mye på nettet. Hvilke leverandører er det som har fastpris på modem 56 kbps. Vet at tiscali har men har hørt så mye negativt om dem så jeg tror jeg dropper dem. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hei Ja jeg sitter enda med bare 56 kbps, dette blir dyrt i lengden siden jeg sitter mye på nettet. Hvilke leverandører er det som har fastpris på modem 56 kbps. Vet at tiscali har men har hørt så mye negativt om dem så jeg tror jeg dropper dem. Hvis du sitter skikkelig mye er jo kvalito sitt tilbud utmerket. Lenke til kommentar
JustMe Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Tiscali har jo ikke akuratt fastpris heller da. Eneste jeg vet om som har fast pris uansett forbruk er Kvalito 545 kr/mnd tror jeg det er. Forutsetter at man da bytter levrandør av fast telefoni også. Skal selv bestille dette når telenor får fingern ut og får sendt meg undernummeret på ISDN min. Får bare håpe det ikke går samme vei med kvalito som det gikk med cybercity etter at de lanserte fastpris på dial up for noen år tilbake Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Får bare håpe det ikke går samme vei med kvalito som det gikk med cybercity etter at de lanserte fastpris på dial up for noen år tilbake Nå er jo markedet mye mindre i og med store deler av landet har mulighet for en eller annen form for bredbånd. Og jeg antar at man også har fått mer levelige vilkår ovenfor Telenor Networks i og med man går ut med et slikt tilbud. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Flytt te trondheim kara, hær har vi skikkelig internett. Hilsen en vassækte trønderfår. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 samme f hva slags internett forbindelse du har der oppe i fårelag, så hadde jeg heller bodd en annen pless og klart meg med 14,4 modem Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 samme f hva slags internett forbindelse du har der oppe i fårelag, så hadde jeg heller bodd en annen pless og klart meg med 14,4 modem PS! Trønderfår er faktisk den beste fårepølsen Hilsen en ekte bergenser Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hei Hvis du sitter skikkelig mye er jo kvalito sitt tilbud utmerket. Har du Kvalito?da burde du vel kanskje opplyse om at det er ganske ustabilt.Har vært nede siden 1600 på formiddagen i dag værtfall da jeg logget meg på...linja er helt død.Men ingen ting står på driftsloggen dems.Dette har skjedd en gang før også men dem fører ikke opp i driftsloggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå