RBW Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er mange øyeblikk fra CES-messen vi ikke har vist deg. Bildegalleri Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Den stolen med rumperister hadde vært morro i battlefield 3 kan jeg tenke meg Får litt godfølelse i tanksen da! 3 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 For fullversjoner av bildene er det bare å klikke på dem, så kommer det en kort forklaring under hvert bilde. Dett blir feil. Hvis man klikker på bilde så blåses det opp til ful skjerm i en egen folder litt avhengig av hvor datakyndig man er vil det da ikke være så lett å finne tilbake til artikkelen Lenke til kommentar
Peef Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva med Huawei Ascend D2?... Den mobilen blir jo den sykeste til nå! Lenke til kommentar
dbass Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 For fullversjoner av bildene er det bare å klikke på dem, så kommer det en kort forklaring under hvert bilde.Dett blir feil.Hvis man klikker på bilde så blåses det opp til ful skjerm i en egen folderlitt avhengig av hvor datakyndig man er vil det da ikke være så lett å finne tilbake til artikkelen Til og med min mor på 52 vet at det finnes en tilbake-tast. Denne fant hun helt selv, og hun er ikke datakyndig i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Til og med min mor på 52 vet at det finnes en tilbake-tast. Denne fant hun helt selv, og hun er ikke datakyndig i det hele tatt. joda , men nå er det ikke alltid man får det valget slik at man ender med en masse faner i stedet Da er det lit kinki å ha full kontroll. jeg har til og med opplev at jeg ikke har havnet på riktig sted når jeg bruke tilbake valget på nettsidene uten at ejg kan påstå at det er slik hos hardware Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Hva med Huawei Ascend D2?...Den mobilen blir jo den sykeste til nå! Hva er det som er "sykt" med den? Sony sin Z og speciellt ZL er da mye mere intressante! Lenke til kommentar
G Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Den stolen med rumperister hadde vært morro i battlefield 3 kan jeg tenke meg Får litt godfølelse i tanksen da! Tar den hemoridene for de mest iherdige spillerne. F.eks. kunne dette vært fint for han "sittende ulv". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå