Redaksjonen. Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er ikke sikkert at bildet ditt forsvinner. Dette risikerer du ved å bruke Snapchat Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Som om bildet ikke blir screencappa av 90% av mottakerne uansett. Hurr 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvor fikk man tak i denne appen sa du? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Occi Skrevet 16. januar 2013 Populært innlegg Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg risikerer bilder av nakne jenter hvis jeg bruker Snapchat? /laster ned snapchat 20 Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har sett skuffende lite til slike bilder selv. 4 Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Aldri hørt om "snapchat", før nå altså. Da lærte man noe i dag også. 2 Lenke til kommentar
trolomlllool Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Som om bildet ikke blir screencappa av 90% am mottakerne uansett. Hurr går det da? jeg har prøvd dette på både min iphone og samsung galaxy men ingen av dem lagret bildene. tror det er derfor man må holde finger inne på skjermen for å se bildene for at ikke akkurat det du sa skal skje Lenke til kommentar
fenele Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) går det da? jeg har prøvd dette på både min iphone og samsung galaxy men ingen av dem lagret bildene. tror det er derfor man må holde finger inne på skjermen for å se bildene for at ikke akkurat det du sa skal skje Ja, hvertfall med jailbreak. Søk på internett så finner du metoder for å gjøre det. Endret 16. januar 2013 av fenele Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 "Medieviter Ida Aalen oppfordrer folk til å tenke som om to ganger " tenke seg om? Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Som om bildet ikke blir screencappa av 90% am mottakerne uansett. Hurrgår det da? jeg har prøvd dette på både min iphone og samsung galaxy men ingen av dem lagret bildene. tror det er derfor man må holde finger inne på skjermen for å se bildene for at ikke akkurat det du sa skal skje Her er 2 måter for å ta screenshot på snapchat, den øverste er iphone, den nederste er android, men der må en vær litt rask: http://www.thelacunablog.com/bypass-snapchats-screenshot-alert.html http://androidfact.com/how-to-take-screenshot-on-android-4-0-ics-samsung-galaxy-s2/ Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Som om bildet ikke blir screencappa av 90% av mottakerne uansett. Hurr Det tviler jeg på. Durr Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det tviler jeg på. Durr Ok så du er en av de 10% som ikke lagrer bilder de mottar altså. Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 De kan nevnes at enkelte er ganske flinke på screenshot'inga. Elsker snapchat, og så lenge bildene ikke avslører hvem jeg er så går det bra! Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Nyhetsflash: småripset er idiotar. Meir om dette seinare. Lenke til kommentar
sindrejl Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Som om bildet ikke blir screencappa av 90% av mottakerne uansett. Hurr Snapchat kan ikke screencappes, iallefall ikke med iphone. Har prøvd :/ Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ok så du er en av de 10% som ikke lagrer bilder de mottar altså. Hvorfor skulle gjøre det? Hvis jeg får et frekt bilde så er sannsynligheten for å få flere slike større om senderen ikke får beskjed om at jeg har lagret det. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hvorfor skulle gjøre det? Hvis jeg får et frekt bilde så er sannsynligheten for å få flere slike større om senderen ikke får beskjed om at jeg har lagret det. Det er lett å ta screencaps uten at sender får beskjed om det. Det er allerede postet flere metoder for å gjøre dette. Ellers er det bare å søke på internett så finner man guides. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva med det avsender ønsker? Jeg legger merke til at alle her foreløpig ser ut til å ignorere det aspektet? AtW 1 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er lett å ta screencaps uten at sender får beskjed om det. Det er allerede postet flere metoder for å gjøre dette. Ellers er det bare å søke på internett så finner man guides. Jeg gidder ikke jailbrake telefonen min kun for å ta screenshot av en lettkledd/avkledd dame. Da går jeg heller til youjizz. 1 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hva med det avsender ønsker? Jeg legger merke til at alle her foreløpig ser ut til å ignorere det aspektet? AtW Hva da? Sender man et bilde til randoms på nett kan man nesten 100% regne med at bildet blir lagret og/eller videresendt. Protip: Ikke send bilder du ikke vil at hele verden skal se hvis du ikke faktisk vil det. Jeg gidder ikke jailbrake telefonen min kun for å ta screenshot av en lettkledd/avkledd dame. Da går jeg heller til youjizz. Det er vel andre grunner til å jailbreake telefonen men fair enough i get your point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg