Øystein.F. Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ventetida på det fargerike slåssespelet kan snart vere over. Les hele saken Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Persona 4 er fantastisk så jeg gleder meg til å se hva som skjer videre i Arena! Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Kjøpte faktisk US versjon av Arena i går (har en PS3 fra nord-amerika), så det var jo typisk at det dukker opp nyheter om EU release i dag da. Lenke til kommentar
Avalon Rising Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Flotte greier! Etter å ha lest meg opp på dette spillet og sjekket ut både anmeldelser og gameplay videoer på youtube, er jeg ikke i tvil om at dette slåssespillet er for meg Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Kjøpte faktisk US versjon av Arena i går (har en PS3 fra nord-amerika), så det var jo typisk at det dukker opp nyheter om EU release i dag da. Playstation 3 er regionsfri da.. De fleste spillene mine er japanske. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 vel. spillet er regionsblokket, og vist jeg har forstått det riktig, så vil spillet fungere med en playstation fra riktig region. Finner ut av det når spillet kommer. Lenke til kommentar
--------------- Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 vel. spillet er regionsblokket, og vist jeg har forstått det riktig, så vil spillet fungere med en playstation fra riktig region. Finner ut av det når spillet kommer. Stemmer, Persona 4 Arena er det eneste PS3 spillet som er regionlåst for øyeblikket. PS3 er ikke regionfri, det er bare det at spillene ikke har noen regionlås. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Skulle det ikke komme et persona 4 spill til vita også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå