Aetius Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Vi har oppdatert nettsidene så de skal fungere bedre på alle skjermstørrelser. Akam.no har fått nye mobilsider Lenke til kommentar
tow Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har HTC HD2, med Opera nettleser. Tidligere fungerte sidene rimelig bra, kunne vise hele bredden eller zoome inn med ett trykk, som på fleste nettsider. Nå fungerer ikke zoomingen, og eneste visning er av en liten del av siden, helt umulig å få en oversikt. I tillegg kommer ikke feltet med kommentarer opp. Nei, det er ikke en forbedring. Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fryktelig irriterende at Forumet på høyre side har forsvunnet på mobil, Akam blir nok mindre brukt hvis det blir slik som dette. Ellers var det en forbedring da. R. Lenke til kommentar
Cocunnutttas121 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Funker ikke på LG Nexus 4 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Endringene funker bra når jeg logger på Akam direkte fra mobilbrowseren, men ser ikke noe til forbedringene via tek.no appen som jeg vanligvis bruker når jeg surfer på mobilen. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Synes dette var stor forbedring jeg! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ser ingen forandringer jeg heller, men jeg logger rett inn i "siste 24 timer". Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Endringene funker bra når jeg logger på Akam direkte fra mobilbrowseren, men ser ikke noe til forbedringene via tek.no appen som jeg vanligvis bruker når jeg surfer på mobilen. Hei. Takk for tipset. Dette skyldes at appen lenker rett til de gamle mobilsidene våre som ligger på m.nettsted.no. Vi skal se om vi ikke kommer med en oppdatert versjon snart Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Har HTC HD2, med Opera nettleser. Tidligere fungerte sidene rimelig bra, kunne vise hele bredden eller zoome inn med ett trykk, som på fleste nettsider. Nå fungerer ikke zoomingen, og eneste visning er av en liten del av siden, helt umulig å få en oversikt. I tillegg kommer ikke feltet med kommentarer opp. Nei, det er ikke en forbedring. Hei, Jeg skal følge opp denne og se hva det kan skyldes. Fryktelig irriterende at Forumet på høyre side har forsvunnet på mobil, Akam blir nok mindre brukt hvis det blir slik som dette. Ellers var det en forbedring da. R. Vi har fått noen tilbakemeldinger på akkurat dette. Vi skal sette oss ned og se om vi ikke finner en optimal løsning å integrere dette på for mobiler :-) Lenke til kommentar
tow Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Hei, Jeg skal følge opp denne og se hva det kan skyldes. Flott! Det er en antikvarisk telefon, men klarer seg rimelig godt sånn stort sett. Det jeg har funnet ut er at den trives best med nettsider der det ikke er gjort noe som helst for å tilpasse til lesing på mobil eller nettbrett, en vanlig nettside fungerer bra, men jo mer mobiltilpasning som er gjort jo dårligere fungerer det. Det aller verste er de som er laget med m. foran adressen, og det ikke er mulig å velge vanlig versjon. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Litt dumt at det ikkje er direktelink til forumet på framsida. Må gå via ein artikkel, og det er jo litt tungvint. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg har feeden på min telefon. Hva slags skjermoppløsning har du? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Jeg endret skin fra akam til dynamisk - diskusjon.no. Det hjalp, slik at www sidene vises som de skal på Samsung Galaxy SIII. Før det måtte jeg legge telefonen sidelengs, og så oppfriske siden. Zoom fungerte ikke, og kun halve delen av noe innhold var synlig. Edit: forumutseende diskusjon fungerer enda bedre. Endret 2. februar 2013 av Rowdy Yates Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Jeg har feeden på min telefon. Hva slags skjermoppløsning har du? No spør du vanskeleg. Det er i alle fall ein Motorola Defy+. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Nå er det borte for meg også, så det er mulig det var noe som hang igjen på min 'fon. Uansett, jeg er enig i at dette må gjøres noe med, og tok det opp på et møte her om dagen. Svaret var at drift jobber med å modifisere rutinen som sjekker oppløsningen slik at skjermstørrelsen også tas hensyn til. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Noko nytt her? Link til forumet er framleis ikkje synleg på mobilen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg