amumar Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Fotografspiren i meg har blomstra litt i det siste, og det mykje grunna instagram. No har eg kome fram til at det er på tide å utvikle seg og oppgradere kameraparken. Har eit Ixus 980is og Powershot SX100is i frå før (begge canon) og no skal desse to få seg ein storebror. Etter mykje om og men har mitt valg falt på enten Sony A57 (4500,-) eller Eos 650D (5000,-) I og med dette er mitt første kamera i dette segmentet er budsjett satt til 5K iom eg i tillegg skal supplere med 1 eller 2 objektiv. (men tek dog i mot andre anbefalingar innanfor budsjett) Klør litt i fingrane som håndtera bankkortet, så er gira på ei rask avgjersle Håpar på god input ifrå folk med erfaring her på forumet, gjerne med +/- på dei forskjellige kamera, og i forhald til kvarandre. Takk for at de stakk innom, og takk for all hjelp eg kan få -Amund- Edit: Tar for det meste bilder av natur og landskap, sol opp- og nedgangar. For eit bedre inntrykk av kva eg brukar kameraet til så kan de sjekke ut "amund85" på instagram. Endret 16. januar 2013 av amumar Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Siden du har Canon fra før kan det være enklere med en 650D, du har omtrent samme oppsett på kameraet og bruker samme type programvare. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå