kristofo Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei, nå er det noen år siden sist jeg har vært med på "bilspillkjøret" på data, men vil begynne å spille litt igjen. Har noen noen tips om hva som er å trakte etter for tiden? Husker jeg likte å spille wipeout, moto racer og Colin McRae. Vet noen om disse finnes i "ferske" versjoner? Har lest om Colin McRae 3, ser bra ut! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 joda Colin Mcrae 3 er bra. Det finns dessuten masse mods til det. Ellers så er det en del bane spill ute for tiden. Du burde sjekke ut LFS (se gamer.no's forside). Det er lite bilspill med a til b kjøring for tiden som er noe. Til bane har du: TOCA: Race Driver, F1 99-02 (dette spiller jeg og det er drit bra(syns forresten at EA burde gi meg litt penger fordi jeg skryter så mye av dette spillet), og det har kommet en 2003 Mod til det). Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Spiller Midnight Club II akkurat nå. Veldig arcade men utrolig underholdene Motorsykkelen var fet Ellers er ToCA og Colin McRae gode valg! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 jeg synes World Racing var et rimelig bra spill det, veldig stor bevegelsesfrihet, kan kjøre hvor som helst din bil klarer å komme frem, ellers er det en del racingbaner også der, hvis du ikke har hørt om spillet se på http://www.mercedes-benz.de/worldracing Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Se om du finner Screamer 4X4, det er noen år gammelt, men kan hende noen butikker fortsatt har det. Det er i så fall veldig billig. Dette er en 4X4-simulator, og den beste av sitt slag. I min bok troner dette som et av de beste bilspillene som noen gang har laget. Full kontroll over alt på bilen (diff-sperrer, 2/4-hjulstrekk, høy/lavgir osv), full frihet til å kjøre hvor du bil i terrenget og ekstrem realisme. Stikker like godt og spiller det litt nå jeg. Lenke til kommentar
slettern Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 anbefaler midnight club 2. veldig bra. ligner litt på midtown madness 2 Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Need For Speed Underground skal komme i løpet av høsten. Jeg tror det kan bli veldig bra. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Hvis du likte Colin McRae, vil du sikkert like Rallisport Challenge. Som en annen allerede har nevnt er Toca Race Driver også meget bra. Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Hvis du er på utkikk etter en skikkelig simulator bør du ta en titt på Grand Prix Legends. Den er noe så uhorvelig vanskelig å kjøre i begynnelsen (1967-sesongens F1-biler, 500kg, 400hk og bakhjulstrekk), men når man lærer seg å kjøre riktig er det vannvittig morsomt! Det er det eneste spillet, og jeg har mer enn 50 spill, som jeg aldri har slettet siden jeg fikk det i 1998 da det kom ut. Det er rett og slett vannvittig bra. Grafikken er ikke på topp rett ut av boksen, men det går an å laste ned grafikkoppdateringer som gjør det til et helt nytt spill! Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Problemet med GPL er at det er veldig vanskelig å få tak i... Likeer du 'Colin og sånt' så vil jeg vel anbefale (igjen) Live for Speed. http://www.liveforspeed.net 'nuff said! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå