Qwseyvnd Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hallo dere, nå har jeg ventet lenge på svar. Den "coolbits" fra nvidia som åpner klokkefrekvenser i kontrollpanel vil ikke mer enn 520 Mhz på kjernen, hvorfor selv om jeg ikke får ARTIFACTS. vil ha 530-540 Mhz på kjernen! Rammen er på 985 vil ikke mer pga artifact Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Du kan eventuelt prøve å forandre på bios på skjermkortet med dette er på eget ansvar. Gir deg ingen linker da jeg ikke oppfordrer til dette. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 er det ikke bare og laste ned powerstrip og overklokke derifra.. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Har prøvd Powerstrip, men den lager ikke instillinger Da må jeg skru den opp HVER GANG, av og til får jeg artifacts på grunn av den 2D og 3D blir forvirret hvis bla bla. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Et lite tips: Last ned Omega driver fra omegacorner. De har både klokkefunksjon og en medfølgende artifact tester. I tillegg skal de være raskere/bedre, men dette har jeg ikke testet. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 13. september 2003 Forfatter Del Skrevet 13. september 2003 Har prøvd selv Omegacorner, det var bedre en nvidias originale drivere...men du som sier med klokkefunksjonen, den er samme som coolbits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå