Lykketrolling Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg skjønner hvordan du tenker, men det er ingenting av det du nevner ingen andre lignende tjenester også gjør minst like bra. Problemet er bare at de er valgfrie, men Steam er tvang. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg skjønner hvordan du tenker, men det er ingenting av det du nevner ingen andre lignende tjenester også gjør minst like bra. Problemet er bare at de er valgfrie, men Steam er tvang. Så Origin er ikke tvang f.eks? 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jo, og folk flest hater det. Du ser ikke dobbeltmoralen der? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 I det minste ikkje games for windows drite er jeg veldig fornøyd... 1 Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Games for Windows Live? Tja, den tvangsinnførte tjenesten som gir deg et community, oppdaterer spill automatisk osv? Sleng på en butikk, og du har Steam. Den ene forguder folk, den andre hater folk. Logikk? Nope. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Den ene fungerer ihvertfall. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Og den andre heter Steam. Men nok om det, har bedre ting å gjøre enn å prøvde å få folk til å forstå hvorfor Steam er noe dritt som burde ha vært frivillig. Folk er hjernevaskede av Valve. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg liker den siste delen av navnet ditt, Lykketrolling. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå