Hugol Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei. Familien har en syv år gammel hund som hele livet sitt har vært plaget av div. plager som feks. sterk kløe, pollen allergi, stor forekomst av ørevoks og flass. Som valp var han helt fri fra disse plagene, men etter som han vokste så ble snuten hans dårligere og dårligere. Kan ikke huske helt når dette startet, men i starten var det små sprekker og flass på nesen. Nå har dette utviklet seg til noe som virker litt mer alvorlig til tross for at det ikke ser ut til å plage han. Det ser slik ut: Er det noen som har sett noe lignende før, eller har noe tips? Jeg vet at min mor, som har ansvaret for hunden, har tatt han med flere ganger til dyrlegen og gir han daglige piller, men har desverre ingen utdypende info om dette. Moren min tar det ikke så alvorlig, men jeg synes direkte synd på han. Må være bokstavelig talt j*velig å ha en nese som holder på å råttne. Takk for alle innspill! Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 prøv å ta hunden med til en annen dyrlege... få en annen forklaring. det med nesen ser veldig tørt ut... du kan prøve med en bitteliten klatt vaselin 1-2 ganger daglig i en uke. Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Det ser ikke noe godt ut nei :l Annen dyrlege! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 OJ! Det var en veldig uttørket nese! Her ville definitivt bytte av dyrlege vært et valg, hunden må jo ha store smerter pga dette her! Min fikk et bittelite rapp på snuta pga pusen, helt fint sår, ikke noe å sy, måtte bare renses en gang, men fy å store smerter han hadde pga det! Snuta er ganske følsom og vil ikke engang tenkte hvordan denne hunden har det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå