glenni92 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 nett fått den nye samsung galaxy note 2. har galaxy s2 nå. å jeg skulle hatt alle appene til den nye mobilen, hvordan gjør jeg det? nei har ikke sd kort i s2'en. håper på svar Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det går ikke med mindre du har root-tilgang. Dessverre. Hvis du har det kan du laste ned Titanium Backup, ta backup til Dropbox og så hente de inn på Note 2 (som også må ha root). Har du ikke root så jobber vistnok Kouch (relativt kjent utvikler) med en app som lar deg gjøre det samme uten root, men den er foreløpig ikke lansert. Lenke til kommentar
glenni92 Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Det går ikke med mindre du har root-tilgang. Dessverre. Hvis du har det kan du laste ned Titanium Backup, ta backup til Dropbox og så hente de inn på Note 2 (som også må ha root). Har du ikke root så jobber vistnok Kouch (relativt kjent utvikler) med en app som lar deg gjøre det samme uten root, men den er foreløpig ikke lansert. har nettopp vært å kjøpt sd kort.,. hvordan gjør jeg det da? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Denne krever ikke root https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup&referrer=utm_source%3Dandroidcentral%26utm_medium%3Dblog%26utm_campaign%3Dbloglink Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nei det er sant. Gleder meg til å prøve den Kom vel idag, så ikke klandre meg for at jeg ikke postet den for 2 uker siden. Jeg visste faktisk om prosjektet til Koush Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nei det er sant. Gleder meg til å prøve den Kom vel idag, så ikke klandre meg for at jeg ikke postet den for 2 uker siden. Jeg visste faktisk om prosjektet til Koush Jeg klandrer ingen Men det jeg kom over var noe jeg ikke skjønner hva betyr, se update http://www.androidcentral.com/carbon-backup-app-launches-google-play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå