Joachim_F Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Rollespillet har fått grønt lys, sammen med ni andre titler. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Age of Decadence! Ikke at jeg kommer til å leie det på Steam om det går an å kjøpe det andre steder, men veldig fortjent og bra for folkene bak spillet, siden det er på Steam pengene finnes. La-Mulana kan forøvrig allerede kjøpes DRM-fritt på f.eks GOG: http://www.gog.com/gamecard/la_mulana Overraskende bra liste som kom ut av Greenlight denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Beste greenlighting så langt. Satser på gratis steamnøker til et par saker der jeg har fra indie bundles også da. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hva er greia med Masters of the Broken World? Bare en oppgradert utgave av Eador: Genesis? Venter uansett til det er på gog.com før jeg eventuelt kjøper, begynner å bli lei av steam. Vil også anbefale La-Mulana. Fryktelig vanskelig metroidvania-spill, man er nesten nødt til å bruke guide, men det er også veldig givende. De selger det hos gog.com. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Unepic er også et spill som uten særlig god grunn ble avvist fra steam i utganspunktet, anbefales dersom prisen ikke er for høy. La-mulana er bra men kjøp det heller på gog. Spillet hadde i mine øyne vært enda bedre om de "obligatoriske" greiene du trenger hadde vært litt enklere å finne. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 (endret) Var svært interesert i spillet i 2008 da nyheten kom, men nå har den eldet ganske mye. Skal følge med, men er skeptisk. Den kan nå forhåndsbestilles hos Gamersgate. http://www.gamersgate.com/DD-TAOD/the-age-of-decadence Endret 13. mars 2013 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå