comadore Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Må bare spørre, 1 runde på metro BF3. asus gtx 660ti. Speedfan=max temp: 63 grader. Hvordan er dette egentlig? Cpu ligger rundt 40-45grader! Noen formeninger? Helt ok temperaturer? hadde viftene til kabinett på laveste... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Må bare spørre, 1 runde på metro BF3. asus gtx 660ti. Speedfan=max temp: 63 grader. Hvordan er dette egentlig? Cpu ligger rundt 40-45grader! Noen formeninger? Helt ok temperaturer? hadde viftene til kabinett på laveste... Hva har du? Hvilken vannkjøling? Høres OK ut Lenke til kommentar
comadore Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Hva har du? Hvilken vannkjøling? Høres OK ut Har ingenting, hehe bare kabinett+komponenter:P Lenke til kommentar
Sondrian000 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 det er ganske bra. Min CPU er oppe ved 65 grader når jeg spiller. eller 74 grader ved full belastning. og jeg har intel stock cooler som fulgte med CPU. GPU og CPU temperaturene dine ser bra ut. GPUen er kald men tipper det skyldes viftene til ASUS, eller du ikke belaster kortet mye ved å kjøre det i low settings. Lenke til kommentar
MeepTheSheep Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Veldig fine temperaturer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå