Snegle-parsienne Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei, ja jeg tenkte jeg skulle skrive litt om en ny ide som dukket opp her en kveld! Jeg har nemlig veldig lyst å lage en ny brus! Jeg kunne godt tenke meg en brus med fersken og aprikossmak blandet med naturlige aromaer. Den skal være mild og god, men også ha nok kullsyre i seg så det kjennes! Skriv selv hva du mener! Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det høres godt ut, har ikke hørt om noe lignende. Skal kjøpe den hvis planen din slår igjennom. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei, ja jeg tenkte jeg skulle skrive litt om en ny ide som dukket opp her en kveld! Jeg har nemlig veldig lyst å lage en ny brus! Jeg kunne godt tenke meg en brus med fersken og aprikossmak blandet med naturlige aromaer. Den skal være mild og god, men også ha nok kullsyre i seg så det kjennes! Skriv selv hva du mener! Mens du venter kan jeg anbefale noen varianter fra Oskar Sylte AS http://www.drikkeglede.no/oskar_sylte_mineralvannfabrikk/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå