Gå til innhold

Kvitteringer - hvordan organisere?


xibriz

Anbefalte innlegg

Jeg har til nå hatt en "kvitteringskoffert". Det sier seg selv at hver gang jeg trenger å reklamere på noe så må jeg tømme kofferten på gulvet å starte å lete.

 

Dette vil jeg bort fra. Jeg har funnet ut at jeg skal scanne alle kvitteringene mine og arkivere de elektronisk i tillegg til en arkivperm delt inn på årstall.

 

Nå har jeg scannet noen kvitteringer og gitt de navn aka. 10000, 10001 osv.

Deretter har jeg opprettet litt info om hver kvittering i ett Excel-ark. Informasjonen jeg har tatt med er:

 

- NR

- Firma

- Dato kjøp

- Beskrivelse

- Beløp

- Garanti (år)

- Garantidato (ferdig utregnet)

- Annen info

 

Så til spørsmålet mitt. Finnes det noe bra (gratis) programvare der jeg kan arkivere kvitteringene istedet for å bruke Excel-arket mitt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...