RBW Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er helt ulike alt annet på markedet. Se Zalmans hjemmelagde vannkjøling Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Stilig design, men de slangene så farlig korte ut til å være en ferdig-løsning. håper bildet lyver. Er denne ment å bruke med vifte på radiatoren? isåfall bygge den farlig langt inn i kabinettet... 2 Lenke til kommentar
dopus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Du ser viftebladene på første bilde viss du trykker på det og forstørrer bilde. Ser ut som om viften er uten ramme, sitter til høyre på radiatoren på bildet. Stusset også litt da det ikke var lett å se viften uten å forstørre bildet. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Denne må HW teste! Venter spent på evnt andre tester av denne. Skulle tro at for oss som ikke har overklokket CPU'er, men er ute etter et stille system, lett skal kunne kjøre vifta på et minimalt støynivå. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Merkelig artikkel. Hjemmelagd? I funksjon er det en helt normal radiator... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hjemmelaget? Hjemme hos hvem? (Det spørsmålet bruker å sette ut produsenter som selger såkalte hjemmelagde ting. "Noras hjemmelagde syltetøy" etc. 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Merkelig artikkel. Hjemmelagd?I funksjon er det en helt normal radiator... Enig, jeg ser for meg at det er vanskeligere å "lage" denne "selv" enn det mer tradisjonelle designet. Radiatorer som kan brukes finner vi mange steder, men denne greia er det verre med. 1 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg er redd for at 400W på den der saken ikke er mulig å kombinere med en stillegående vifte. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Merkelig artikkel. Hjemmelagd?I funksjon er det en helt normal radiator...Enig, jeg ser for meg at det er vanskeligere å "lage" denne "selv" enn det mer tradisjonelle designet. Radiatorer som kan brukes finner vi mange steder, men denne greia er det verre med. Hei, Jeg har endret litt på lyden i ingressen. Det vi sikerter til er altså at Zalman har laget noe eget, som ikke er basert på løsningene fra Asetek og CoolIT, noe nesten alle andre er. 1 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Om du har 400W belastning så vil det vel uansett være for mye varme til at det skal være fornuftig med en såpass "tynn" løsning hva angår vannkjøling. Høres ut som du trenger litt mer krutt da Er det noen som virkelig har såpass med last og overklokket CPU'en sin at det når 400W belastning? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg er nyskjerrig, men skeptisk. Er enig med Simen1 at "hjemmelaget" er feil ord her. Egendesignet vil være mer passende. Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Du ser viftebladene på første bilde viss du trykker på det og forstørrer bilde. Ser ut som om viften er uten ramme, sitter til høyre på radiatoren på bildet. Stusset også litt da det ikke var lett å se viften uten å forstørre bildet. Ah. takk. men da bygger den enda mer enn jeg fryktet - i tillegg må man ha stålkontroll på at interne kabler ikke kan snike seg borti kanten på vifta, etter som de bladene der sitter helt ubeskyttet. edit:leif Endret 16. januar 2013 av firefox Lenke til kommentar
AMDCrossfirex Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvis radiatordelen kan skrues fast på exhaust-vifta bak i kabinettet, virker dette som en genial løsning... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Trodde man måtte feste den med skruene bak i kabinettet. Ser jo ut som det er laget for det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hjemmelaget? Hjemme hos hvem? (Det spørsmålet bruker å sette ut produsenter som selger såkalte hjemmelagde ting. "Noras hjemmelagde syltetøy" etc. En hel haug med bestemødre står i et gammelt fjøs og lager vannkjøling for Zalman. Da nynner de på Zalman-sangen. 3 Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 tøff design da, skiller seg ut fra mengden men synes dere burde skjekke ut swiftech sin apogee drive 2 eller den nye h220 Lenke til kommentar
andylove Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 tøff design da, skiller seg ut fra mengden men synes dere burde skjekke ut swiftech sin apogee drive 2 eller den nye h220 Disse er ganske dyr i forhold virker det som. Litt mer plunder kanskje? For "mannen" i gata er det jo mest intr å få en stillegående løsning som man slipper å tenke så mye på. Må gjerne rette på meg her om jeg tar feil Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Watch out, we got a badass over here! Zalman leverer i hvert fall på designet. Lenke til kommentar
liamherland Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 tøff design da, skiller seg ut fra mengden men synes dere burde skjekke ut swiftech sin apogee drive 2 eller den nye h220Disse er ganske dyr i forhold virker det som. Litt mer plunder kanskje?For "mannen" i gata er det jo mest intr å få en stillegående løsning som man slipper å tenke så mye på. Må gjerne rette på meg her om jeg tar feil ja de e nok dyr i forhold til denne mer tradisjonelle løsningen men den tradisjonelle løsningen begynner å bli litt kjedelig og mer av det samme egentlig, det fra swiftech bridger perfekt mellom komplett vannkjøling enn bare CPU Lenke til kommentar
FroZenThai Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Dette er noe jeg har likt litt med Zalman, de holder seg til sitt og man ser ofte når det er et produkt fra dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå