Gjest member-97590 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hoi! Bor for tideen i USA, og Har etterhvert innsett at jeg ønsker meg et skikkelig kamera. Jeg har ingen peiling på hva som duger på markedet idag, og søker derfor litt hjelp her på fora! Det viktigste for meg er igrunn at jeg skal kunne ta både bilder og filme i full HD med kameraet. Ellers håper jeg på et kamera jeg kan utvikle meg i og ikke føle meg begrenset etter kort tid. Det er også viktig for meg at det finnes godt utvalg av objektiver til kameraet, men dette regner eg med er jevnt over bra på de fleste kjente merker? Kameraet skal brukes utelukkende til fritid, til å ha med seg ut i skog og mark, og på roadtrips rundt om. Har bare raskt sett litt rundt, og lurte på om dette Canon EOS 650d kan være passende? Ettersom jeg har forstått, heter det EOS Rebel T4i i USA(der jeg skal handle det)? http://m.bestbuy.com/m/e/product/detail.jsp?skuId=4837164&pid=1218540192272 Håper på litt konstruktiv hjelp! Bare spør visst dere trenger mer info :-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hvis video er viktig ville jeg nok sett på 650D med en 18-135 STM objektiv siden det er noe bedre på autofokus ved filming, alle andre Canon kameraer et dårligere autofokus-system under filming. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå