Aileronroll Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Kjøpte en ASUS K55vm i høst, en maskin jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med. Jeg har lagt merke til av og til hvis jeg hører på musikk/ser på video, så får jeg en slags "lag" på lyden som varer i et halvsekund. Denne "lagen" kan best beskrives som at lyden spiller av i sakte tempo, med et slags "metallisk" ekko. Vanskelig å forklare egentlig, men det er dødsirriterende! Det hender at bildet også "henger" igjen, men det legger jeg mindre grad merke til. Noen idé om hva som forårsaker det? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Skjer det ofte? Ha windows oppgavebehandling åpen og følg med på CPU % når det skjer. Ofte kan slikt skje pga. små spikes i CPUen der den plutselig går opp til 100%. Ofte forårsaket av spyware/malware o.l. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er det bare på Spotify/Youtube eller når du spiller vanlig musikk fra .flac/.mp3 filer også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå