^fmj Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fungert fint hos meg, men skulle oppdatere for en bekjent og det skulle vise seg å by på problemer. Har kommet frem til at det ikke blir lagt noe til i registeret, det dukker ikke opp noe under programtillegg. Prøvde å legge inn verdier i registeret etter en oppskrift jeg fant, da dukket java opp under programtillegg, men det fungerte ikke. Han har Vista 32bit. Hvis noen som har det med fungerende java kunne lastet opp registerfilene hadde det vært much appreciated. http://kb.mozillazine.org/Java#Add_back_missing_registry_key La inn etter dette mønsteret: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@java.com/JavaPlugin,version=10.11.2] "Description"="Oracle® Next Generation Java™ Plug-In" "GeckoVersion"="1.9" "Path"="C:\\Program Files\\Java\\jre7\\bin\\plugin2\\npjp2.dll" "ProductName"="Oracle® Java™ Plug-In" "Vendor"="Oracle Corp." "Version"="1.7.0_11" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@java.com/JavaPlugin,version=10.11.2\MimeTypes] [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@java.com/JavaPlugin,version=10.11.2\MimeTypes\application/x-java-applet] "Description"="Java™ Applet" [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@java.com/JavaPlugin,version=10.11.2\MimeTypes\application/x-java-applet;jpi-version=1.7.0_11] "Description"="Java™ Applet" Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Jeg pleier ikke å styre i registeret, men en måte å omgå problemet på er å bruke 6u38 som du finner her: http://java.com/en/download/manual_v6.jsp EDIT, det viser seg at dette ofte skjer i Vista, så kameraten din er ikke alene. Endret 16. januar 2013 av Quevaal Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Takker. Det funker fint i explorer, det er løsningen foreløpig. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 OK, bra det fungerte med Explorer da. Men du tok Windows Offline 32 bit, sant? Firefox er 32 bit, så da går det ikke med 64-bits versjonen av Java. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Jau, har fått tak i noen filer hos en kompis, mest på moro, se om man får det til. Etter det som står er de klar over problemet, regnet med at de fikser det snart. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg fikset det ved å installere hele pakken på nytt, altså avinstaller først så en nyinstallasjon. Måtte ikke tukle med registeret. Endret 17. januar 2013 av bigggan Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2013 (endret) Prøvde opptil flere ganger, uten at det ble noe bedre. Men registertuklingen løste problemet. Endret 23. januar 2013 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå