Gå til innhold

T420s på Dir-655

Anbefalte innlegg

Morn!

Jeg er ute av stand til å koble min nye Lenovo Thinkpad T420s på en D-Link DIR-655 router. Jeg skriver inn riktig passord og den klarer ikke logge seg på. Den gir opp og prøver igjen og gir opp.

Produkter som fortsatt kobler seg på problemfritt og stabilt inkluderer en mac, en acer laptop, tre forskjellige samsung mobiler og en xbox360, mao alle andre.

Unntatt kanskje min gamle Lenovo Thinkpad X61s? Jeg tror muligens jeg ikke klarte å logge den på heller...

Jeg bruker riktig passord og nettverkssikkerhet.

Jeg har prøvd med korrekt software wifi-software fra både windows, intel og lenovo.

Jeg har prøvd å restarte routeren og factory-reset'e den.

Firmware er oppdatert til siste, 1.31EUB02.

Er D-Link DIR-655 allergisk mot Thinkpader? Hva skjer? Har noen vært borti lignende? Dette er litt siste utvei for meg, det neste blir å... Tja... Kjøpe ny router? Feig utvei...

Endret av Paroxysm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ThinkPad har ofte installert en egen en Access-software som skal håndtere trådløse nettverk.

Når jeg installerer Windows på nytt pleier jeg å droppe å installere Access, da jeg synes Windows sin håndtering av trådløse nettverk er enklere å forholde seg til.

Lenke til kommentar

Jeg kjører med windows sitt innebygde program for wlan, opplever at det oppdaterer seg raskere enn access connection.

Har du atheros eller Intel wifi kort?

Jeg har intel 6205 i w520, og 3945 eller noe sånt i x60s.

Har du mulighet for å prøve under f.eks ubuntu (last ned, legg ut på usb-penn, og start pcen fra den) se om du får koblet deg på da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...