Princess Nariko Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei, Vet ikke om det er rett å legge det her, men håper på hjelp Er helt noob på sånt og har søkt litt rundt, men finner ikke ut av dette. Steam funket helt bra med det trådløse nettverket fra første stund. Var dum og installerte Norton og da krasjet det helt. Har fjernet Norton, men kommer fremdeles ikke inn på Steam om jeg ikke kobler den direkte til modemet med ledning. Kan da spille, men hver gang maskinen slås av så må jeg gjøre det på nytt. Hvordan får jeg det til å virke igjen med det trådløse nettverket? Trenger step by step for dummies Lenke til kommentar
dbass Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det kan være Steam har "mistet" informasjon om det trådløse nettverkskortet. Du kan prøve å endre rekkefølgen på nettverkskortene. Start>Control Panel>Network and Sharing Center>Change Adapter settings Her skal du trykke på "Alt", og da skal det komme opp en ny menyrad Velg Advanced>Advanced settings Under Connections, velg den trådløse, og flytt den helt øverst. Så restart maskinen, og se om problemet er løst. Lenke til kommentar
Princess Nariko Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Å, tusen takk. Skal prøve det! Lenke til kommentar
Princess Nariko Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Hmmm. Det var trådløst nettverk 1,2,3. Flyttet eneren, men det skjedde ingenting. Argh! Dumme Norton. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Du kan jo også prøve å deaktivere alle andre tilkoblinger i adapter-settings med å høyreklikke og velge "Deaktiver". Om det ikke funker da, prøv å avslutt steam, gå inn i Steam-mappen C:/Programfiler/Steam og slett ClientRegistry.blob, og start steam igjen. Lenke til kommentar
Princess Nariko Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Skal jeg deaktivere og slå på igjen da? Ellers er jeg jo ikke koblet til nettet. Har prøvd å slette den blob greien før, men det hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Du deaktiverer alt unntatt den du bruker for å få nett. Har du forsøkt å restarte maskinen. Du kan forsøke å reinstallere Steam. Det kan løse problemet. Endret 16. januar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Princess Nariko Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Nope. Funker enda ikke. Prøvde det du sa. Endret 16. januar 2013 av Princess Nariko Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Nope. Funker enda ikke. Prøvde det du sa. Mister jeg noe av jeg har om jeg gjør det? Usikker på om du mister spillmappen, men for sikkerhetsskyld kan du ta "steammaps" mappen ut av Steam-mappa, f.eks på skrivebordet. Så reinstallerer du steam, og flytter "steammaps" inn i Steam-mappen igjen når det er ferdig installert. Endret 16. januar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Princess Nariko Skrevet 16. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2013 Mister jeg noe om jeg re installerer Steam? Ok. Skal prøve det litt senere Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå