AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Er dette normalt? Ja jeg elsker faktisk katten min høyest. Og jeg er glad i familien min og har mange venner, og også noen veldig gode venner. Men har bare knyttet et kjærlighetsforhold til katten min (platonisk, ikke noe kjærlighet som jeg har for en kjæreste), så ja er dette normalt å være sterkere knyttet til et dyr enn mennesker? Anonym poster: fe5322cefb93d3bff28f4af266685fac Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har hørt om veldig mange mennesker som er sterkest knyttet til hunden sin, så ser ikke hvorfor dette skal være så mye annderledes med katter. Unormalt er det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Kanskje det har noe med den tryggheten om at kjæledyret ditt aldri kommer til å såre deg psykisk. Den kommer alltid til å være der så lenge den lever og slenger seg alltid på fanget ditt når den vil ha litt kos ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå