Gå til innhold

Er Helvete En Ond/Overdreven Straff?

Anbefalte innlegg

jCJxd.gif

Jeg skjønner ikke fjortis bildene deres. Sorry?

En veldig barnslig uting egentlig, (ganske normalt på Diskusjon) å gå inn i en debatt med barnetegninger som eneste innlegg. Latterlig...

Sakset fra Wiki.

Mange kritikere tillegger styresettet i land der uttalt kommunistiske partier har sittet og sitter med makten, som Sovjetunionen, Kina og Nord-Korea, ansvaret for ca. 100 millioner drepte,[32][33][34] og tolker dette dithen at marxismen i praksis har vist at den er ubrukelig for å styre et land humant og til fordel for den jevne borger.

Altså Kommunistene var Ateister, de drepte masssseeeee mennesker.

Altså har Ateistiske syn også drept mennesker, og ikke bare muslimer, kristne, korstog osv.

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommunistene var jo Ateister de, og de har kanskje drept mer mennesker enn noen andre noensinne har gjort...?

Herregud... les deg opp da er du snill, spesielt på hva ateisme er... Kommunisme støttet ikke gudetro, det er riktig, delvis fordi de anså kirken som en for stor makt faktor, men også fordi kirken i alle år hadde hjulpet tsaren i sin terror velde og med undertrykkningen av folk og de som fant opp kommunismen fant ut at de ville gi kirken en smekk på lanken fordi den aldri hadde hjulpet folket, men alltid stilt seg bak makten.

Lenger strakk ikke den ateismen seg og ateismen hadde, igjen, ingenting med hva doktrinene i IDEOLOGIEN til kommunisme å gjøre, nettopp fordi ateisme IKKE HAR NOEN DOKTRINER ELLER DOGMER ELLER ANDRE SANNHETER som MÅ følges!!! Hva har jeg foreksempel til felles med Halsoy? Deler vi noen doktriner eller har troen på noen felles dogmer PÅ GRUNN av ateismen? Nei, vi har ikke det. Det ENESTE vi har felles er at vi ikke tror på guder, hva annet han troreeller jeg tror er totalt irrelevant og såklart vi sikkert har noe til felles et eller annet sted, det vet ikke jeg, men det har altså INGENTING med ateismen vår å gjøre, da ateisme IKKE inneholder noe felles annet enn et fravær av tro på guder!! At vi KAN samles om en eller annen ideologi kan godt være, men det har heller ikke noe med vår ateisme å gjøre!!!

Dette blir som å si at fordi kommunistene IKKE samlet på frimerker så hatet de frimerke samlere på grunn av frimerkene, ikke på grunn av ideologien i kommunisme...

Skjønte du det nå? Eller skal vi ta forklaringen en gang til?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud... les deg opp da er du snill, spesielt på hva ateisme er... Kommunisme støttet ikke gudetro, det er riktig, delvis fordi de anså kirken som en for stor makt faktor, men også fordi kirken i alle år hadde hjulpet tsaren i sin terror velde og med undertrykkningen av folk og de som fant opp kommunismen fant ut at de ville gi kirken en smekk på lanken fordi den aldri hadde hjulpet folket, men alltid stilt seg bak makten.

Lenger strakk ikke den ateismen seg og ateismen hadde, igjen, ingenting med hva doktrinene i IDEOLOGIEN til kommunisme å gjøre, nettopp fordi ateisme IKKE HAR NOEN DOKTRINER ELLER DOGMER ELLER ANDRE SANNHETER som MÅ følges!!! Hva har jeg foreksempel til felles med Halsoy? Deler vi noen doktriner eller har troen på noen felles dogmer PÅ GRUNN av ateismen? Nei, vi har ikke det. Det ENESTE vi har felles er at vi ikke tror på guder, hva annet han troreeller jeg tror er totalt irrelevant og såklart vi sikkert har noe til felles et eller annet sted, det vet ikke jeg, men det har altså INGENTING med ateismen vår å gjøre, da ateisme IKKE inneholder noe felles annet enn et fravær av tro på guder!! At vi KAN samles om en eller annen ideologi kan godt være, men det har heller ikke noe med vår ateisme å gjøre!!!

Dette blir som å si at fordi kommunistene IKKE samlet på frimerker så hatet de frimerke samlere på grunn av frimerkene, ikke på grunn av ideologien i kommunisme...

Skjønte du det nå? Eller skal vi ta forklaringen en gang til?

Hallo, jeg har heller ingenting til felles med heksebrennere eller korstog mot Islam, allikevel var Kommunistene glødende ateister, på en tid da Ateismen ikke stod særlig stærkt i vesten.

Så Ideologi med ateistisk syn har drept masse mennesker.

Jeg sier ikke at du er kommunist selv, jeg bare slår fast at ateistisk kommunisme har drept over 100 mill. Det må jo værra ny rekkord?

Her er et innlegg om statsformer med Ateisme.....

http://www.abcnyheter.no/meninger/borger/2011/10/13/hva-om-statene-i-verden-hadde-hatt-ateistisk-styre

Altså på den tiden så var hele resten av verden så godt som religiøst, mens i disse regimene var det ateisme... lattis

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså har Ateistiske syn også drept mennesker, og ikke bare muslimer, kristne, korstog osv.

Det er så feil som det kan få blitt, men du har kanskje problemer med å forstå hvorfor?

Atennisspilleres syn har også drept mennesker, ikke bare de som spiller tennis.

Kanskje de som ikke spiller tennis har drept flere mennesker totalt enn noen andre grupper?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke fjortis bildene deres. Sorry?

En veldig barnslig uting egentlig, (ganske normalt på Diskusjon) å gå inn i en debatt med barnetegninger som eneste innlegg. Latterlig...

Altså Kommunistene var Ateister, de drepte masssseeeee mennesker.

Dumme innlegg fortjener dumme svar, da dette har blitt forklart tidligere. Jeg fremlegger forslaget at alaktosetolerante har drept flere mennesker enn laktosetolerante. Derfor er man mer vond om man ikke tåler melk.

Er det så ufattelig vanskelig å forstå at ett individs syn/vaner/etc. ​ikke trenger å har noe som helst relevans til personens handlinger?

Lenke til kommentar

Dumme innlegg fortjener dumme svar, da dette har blitt forklart tidligere. Jeg fremlegger forslaget at alaktosetolerante har drept flere mennesker enn laktosetolerante. Derfor er man mer vond om man ikke tåler melk.

Er det så ufattelig vanskelig å forstå at ett individs syn/vaner/etc. ​ikke trenger å har noe som helst relevans til personens handlinger?

Wow et innlegg! Imponert, tilogmed uten fjortisbilde....

Samme gjelder jo for meg, da jeg verken brenner hekser eller Galileo....

Hovedsakelig andre kommunister.

Rofl

Lenke til kommentar

Men hvis du er kristen så følger du samme bok og samme ideologiske grunntanker.

Ingen ateister følger noen andres ideologi eller grunntanker. Det finnes ikke ideologi eller livssyn i ateisme! Det gjør det så absolutt i kristendom og kommunisme.

Lenke til kommentar

Men hvis du er kristen så følger du samme bok og samme ideologiske grunntanker.

Ingen ateister følger noen andres ideologi eller grunntanker. Det finnes ikke ideologi eller livssyn i ateisme! Det gjør det så absolutt i kristendom og kommunisme.

Jeg er ikke kristen, iforhold til kristne, og jeg følger ikke boken, Jeg følger Kardemommeloven, fordi jeg mener at hele bibelen og alle skrifter peker mot den. Din neste osv.

Jeg følger filosofien på at Gud er rettferdig.

Endret av Wolfkiller
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...