pierce007 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Slik jeg har lest må en kjøre desktop i Win8 Det gjør jeg, men fremdeles vil ikke nettbanken kjøre. Fikk opp en meldingsvindu om jeg ville kjøre og trykket ja. Nå står det bare error. click for details. Noen som kan løse dette?? Prøvd forskjellige nettlesere. Kan nevnes at når jeg kjører verifiser etter installering av java...står den bare å "kjører". Får ikke noen godkjent melding el. Var nok KIS2013 som var synderen. Slo den av, og vips var jeg inne. Kan noen oppsettet for at java ikke blir hindret? Endret 15. januar 2013 av pierce007 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 How to manage exclusion rules in Kaspersky Internet Security 2013 Har ikke KIS selv, så får ikke prøvd, men vil tro du kan sette opp noen eksklusjonsregler for javas kjørbare filer (.exe) Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er en del antivirusprogrammer som blokkerer Java. F.eks. F-Secure har en "nettbankbeskyttelse" som hindrer deg fra å logge inn. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå