Gulliksen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hva er dette ? Nå har finnene vært løsslupne med flaska igjen ! Den skal ha EDGE og kamera, men hva hjelper det når den ser sånn ut ? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Vel, det er jo smak og behag. Jeg ville heller hatt mobilen sånn, istedet for den gamle "vanlige" designet fra Nokia. Lenke til kommentar
guom Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 For å si det rett ut, dette er en av de verste mobilen jeg har sett, med tanke på designet. Skal kjøpe meg ny mobil snart da, tror ikke at det blir denne for å si det sånn. Satser kanskje heller på en Siemnes M55. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Nå er det lite sannsynlig at det der er standard deksel/taster... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 For å si det rett ut, dette er en av de verste mobilen jeg har sett, med tanke på designet. Skal kjøpe meg ny mobil snart da, tror ikke at det blir denne for å si det sånn. Satser kanskje heller på en Siemens M55. Smart! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Hva er dette ? (bilde) Nå har finnene vært løsslupne med flaska igjen ! Den skal ha EDGE og kamera, men hva hjelper det når den ser sånn ut ? Det er en 3200 tror jeg. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Syns den ser fancy ut. Litt sånn hippie/disco inspirert. Minner endel om 7210! :smile: Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Du kan legge inn bilder selv bak dekslet i denne. Dermed kan du gjøre den så kul/stygg du bare måtte ønske... Tipper den vil havne i hendene til ganske mange fjortiser. Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 Tipper den vil havne i hendene til ganske mange fjortiser. Helt enig. 2500 kr for mobil med ålreit skjerm, kamera og fm-radio... ser ikke hva som skal hindre denne mobilen i å selge bra... Lenke til kommentar
Trio Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 noen som har et bilde av orginalen... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 GRIM...! I say no more.. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Måtte jeg valgt en nokia...så hadde jeg heller valgt 3200 enn 1100 eller 2300...de er ugly de...for å si det ekstremt mildt... http://no.mobilforum.se/?nav=phones_default&manid=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå