Adrian 200 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei. Er det noen her som vet hvor det er mulig å få tak i sort eller hvit trøffel i Trondheim? Trøffelollje, trøffelsalt også, men helst fersk trøffel. Eventuelt andre steder i Midt-Norge eller til nød Oslo. Takk for svar. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ring Ultra på solsiden og hør om de har i sortementet eller mulighet til å ta inn på bestilling. Eventuelt ta en telefon til de mest fasjonable restaurantene og hør med sjefskokken. Det er godt mulig du finner noen som får tak i. Nedlagte Bryggen Restaurant som lå i etasjen over den gode naboen fikk i hvert fall tak i. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ultra skal ha det og jeg tror også at meny skal ha det. De selger det i hvert fall på meny her i østlandet og jeg tror ikke at det skal være en så veldig stor forskjell på butikkene. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Ultra skal ha det og jeg tror også at meny skal ha det. De selger det i hvert fall på meny her i østlandet og jeg tror ikke at det skal være en så veldig stor forskjell på butikkene. Fersk trøffel eller olje? Fersk trøffel skal være fersk. Tror det er svært vanskelig å få tak i fersk hvit trøffel i Norge siden Aftenposten klarte å skrive en sak om at Gutta på Haugen hadde tatt det inn, men jeg støtter forslaget om å kontakte restauranter. http://www.osloby.no...re-6910404.html Jeg fikk forresten en Trøffelolje fra Oliviers & Co til jul, som er den første oljen jeg har smakt som virkelig smaker hvit trøffel. De har visst ikke butikk i Trondheim. Endret 16. januar 2013 av Barista Bob Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror dette da bare dreier seg om trøffelolje. Lenke til kommentar
Adrian 200 Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Tror det ordner seg straks. Legger ut her hvordan når og hvis det ordner seg. Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå