Honning_Nisse Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg trener og prøver å holde meg i form på forskjellige vis. De fleste på skolen min mener jeg har fin og veltrent kropp. Det hender seg at folk skriker etter meg "sexy" "hot" osv. Det tolererer jeg som oftest. For noen dager siden skulle jeg til treningsenteret. Bussdøra lukket seg opp, og der satt bussjåføren. Han var vell i 30-åra tenker jeg. Han spurte -barn? Jeg svarte -ja! Jeg betalte og snudde meg for å gå videre i bussen og finne meg en plass. Ikke før jeg hadde tatt det første steget klasket han meg på rompa og sa med ekkel stemme - nummeret ditt a'? Jeg gikk med raske skritt bort til et sete lengst bak i bussen. Det verste av alt er at jeg er gutt osv. Jeg ble sjokkert, full av skam på hans vegne... Resten av bussturen smilte han mens han sendte meg ekle blikk. Det var ingen i bussen så han benyttet det med å rope ting som :"my boy" "finne på noe en dag" etc. Da jeg kom til treningssenteret og skulle til å gå ut, kastet han fullt av en-kroninger etter meg. De var antageligvis fra pengeveska hans. Han er lokal osv, burde jeg anmelde dette? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg hadde nok rapportert det. Nedtonet det litt kanskje. Det høres ikke veldig troverdig ut.. 1 Lenke til kommentar
Snegle-parsienne Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Nåja, man vet aldri hvilken tullinger som kan stille opp som bussjåfører for å sjekke opp unge jenter og i dette tilfelle gutter! :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 TS, bare så du er klar over det så er bussene videoovervåket, både for sjåføren, foran, midten, og bak. Det vil være lett å ta bussjåføren om dette stemmer, men det vil også være lett for bussjåføren og ta deg dersom du lyver. Fortsett varsomt. Lenke til kommentar
Snegle-parsienne Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Enig! Men videoovervåkningen hører ikke hva folk sier! Et klask på rompa trenger ikke nødvendighvis å forståes på kamera! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Et klask på rompa og pengekasting på video burde holde. Ingen skal gjøre noe sånt mot ukjente. Men, jeg tviler på hele historien jeg da... Allikevel synd hvis det er sant 2 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Dette tror jeg ikke noe som helst på Troll! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Strømmen gikk rett før jeg fikk postet innlegget. Men jeg må ærlig innrømme at jeg finner dette litt morsomt. Først trodde jeg dette var helt standard seksuell trakassering mot en ung kvinne, men det viste seg å være feil. Er det noe spesielt med deg TS, klesstilen, måten du går på, eller snakker på? Er du metroseksuell eller homofil? Har du opplevd å bli trakassert før pga utseendet? For jeg synes dette er veldig merkelig at bussjåføren er villig til å risikere jobben sin pga dette, så det må ha vært ett eller annet med deg som fikk han til å falle for fristelsen, eller for å "mobbe" deg litt. Slike tråder som dette tilhører sjeldenhetene. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Bare se på avataren og nicket...... 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Vanlig dag for meg : 12:00 - stå opp, spise osv 13:00 - gå på rommet, låse døra 13:05 - 01:05 -- spille på xbox-en med virtuelle venner og skype Etter mange år med tilsnakk har det endelig gått opp for meg: Jeg er spillavhengig.... Trenger veiledning og gode råd for å slutte! Seriøse kommentarer blir satt pris på! Mvh: trist gutt Står ikke så mye om trening i timeplanen din .. 6 Lenke til kommentar
Honning_Nisse Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 nei nå har jeg aldri sett på makan. Dett er ikk bra Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Han spurte -barn? Jeg svarte -ja! Du er barn og har en sønn på 12 år? 4 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er også synd i et barn hvis far bare sover og låser seg inne og gamer... Men hvorfor er det ingen morsomme troll for tiden? Da er det jo greit. De nyeste trolletrådene er jo bare lame. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Denne var ganske latterlig synes jeg. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Det er også synd i et barn hvis far bare sover og låser seg inne og gamer... Men hvorfor er det ingen morsomme troll for tiden? Da er det jo greit. De nyeste trolletrådene er jo bare lame. Har du et godt eksempel på en god trolletråd? Leser så lite på otbaren så jeg vet ikke, men trolletråder er alltid gøy så hvis du vet om noen er det bare å si ifra. Denne var for øvrig dårlig Lenke til kommentar
Halfsack Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hadde gitt han en kontant fik/slag (hva enn du foretrekker) på stedet. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har du et godt eksempel på en god trolletråd? Leser så lite på otbaren så jeg vet ikke, men trolletråder er alltid gøy så hvis du vet om noen er det bare å si ifra. Denne var for øvrig dårlig Sorry Mac, ikke sånn i farten. Skal huske deg hvis jeg kommer over en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå