Pwiur Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Fikk akkurat denne feilmeldingen(vedlagt fil) når jeg skulle koble til den eksterne harddisken. Jeg har Mac, og formaterte derfor harddisken min til "MS-DOS (FAT32)" format. Jeg brukte lang tid på å lagre alt nødvendig inn på harddisken etter formateringen. Alt uten problem. Men når jeg skulle koble til harddisken igjen, fikk jeg denne feilmelidngen. Muligheter for å gjøre noe? Lurer også på om det er MS-DOS eller FAT32 som windows kaller det, som er det beste formatet? Der er jo en maksgrense på 4gb på en enkelt fil. Takk for alle svar Endret 15. januar 2013 av Pwiur Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 FAT32 er nok det dårligste valget. Er mange grunner til å velge noe bedre. Kjenner ikke Mac, men ser at exFAT kan brukes. http://digitalunion.osu.edu/2012/08/07/exfat-formatting-your-flash-drive-for-both-pc-and-mac/ Eksterne disker er notorisk upålitelige, lignende feil skjer stadig vekk. Man må aldri bruke en slik disk som lagring av viktige filer, man må ha backup. Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Ok, får prøve det da Bruker harddisken til bilder, filmer, serier og skoledokumenter. Jeg har bilde og skole lagret på både mac og en hdd som jeg jevnt bruker. Så jeg finner raskt ut om hdd er deffekt. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå