Pwiur Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei. Jeg fikk akkurat "Harry Potter and the Chamber of Secrets" til xbox, bestilt fra USA. Har en i hus som har fått Harry Potter dilla. Spillet står også på listen som xbox kaller "Original Xbox games playable on Xbox 360" (Link) Men spillet vil ikke starte. Spillruten på dashbordet står det bare "Spill". Er det noe jeg må oppdatere? Takekr for svar. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 heisann, spill fra usa vil ikke fungere på grunn av sonelås, du må bestille de fra england (evt norge da ) http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Xbox_games_compatible_with_Xbox_360 Lenke til kommentar
Pwiur Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Kødder du? Så ingenting å gjøre? Endret 15. januar 2013 av Pwiur Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Mener at om du modder/chipper (eller hva det nå heter) xboxen så kan du spille spill fra usa Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Mener at om du modder/chipper (eller hva det nå heter) xboxen så kan du spille spill fra usa Jeg har x360key, NTSC funker ikke. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Ok, beklager feil informasjon. Mener bare å ha hørt/lest en plass at det var mulig med chipping Lenke til kommentar
merseyside Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 Verdt å legge til at noen spill er såkalte regionsfrie og det finnes lister på det på nettet. Bl a her: http://www.play-asia.com/paOS-00-3-xbox360_compatibility_guide-49-en.html Er dessverre ikke alle XboX spill som fungerer på Xbox 360 heller dessverre! dog er du nok ikke den første som har kjøpt billig spill i usa og stått eitrandes forbannet over en konsoll som ikke vil spille det nye, eller i dette tilfelle gamle, spillet ditt. Håndholdte konsoller er ofte regionsfrie og PS3 spill var jo en periode regionsfrie de og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå